Budi fit

Ovo su najbolje, ali i najteže vježbe za trbušne mišiće

Autor:  | 

Da bi imali lijepi trbuh potrebno je ispuniti dva uvjeta: ojačati trbušne mišiće i skinuti višak masnih naslaga na trbuhu.

Kako bi se riješili tog viška na srednjem dijelu tijela, morate uključiti učinkovite kardio seanse u svoj plan vježbanja.

Ne postoje vježbe kojima bi sagorjeli salo točno na određenom mjestu. Trbušnjaci ne skidaju salo s trbuha, nego samo jačaju trbušne mišiće. Možete imati savršeno isklesane pločice na trbuhu, ali neće se vidjeti ako ih prekrivaju masne naslage.

No, vježbanje trbušnih mišića jedan je od osnovnih koraka ka lijepom trbuhu.

Snažni trbušni mišići ne samo da pomažu ojačati donji dio leđa, nego i pomažu pri pravilnom držanju. Većina ozljeda donjeg dijela leđa se događa upravo zbog slabih trbušnih mišića.

U ovom videu gore vam donosimo najbolje, ali i najteže vježbe za jačanje trbušnih mišića. Zato počnite umjereno, s vremenom povećavajte vrijeme vježbanja.

I ne zaboravite jednako važnu stvar, a to su neizostavne kardio aktivnosti koje će vam topljenjem viška masnih naslaga pomoći definirati željeno područje.

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...