LJepota

Elle Macpherson: kako izgledati fenomenalno i u svojoj 51. godini

Autor:  | 

 

Elle Macpherson je australski supermodel, dizajnerica ženskog donjeg rublja, glumica i majka dvojice odraslih sinova.

Za ovu multitalentiranu ženu možemo sa sigurnošću reći da izgleda fantastično i ima prednost u startu na svoje mlađe kolegice. Ovaj 51-godišnji model ne skriva svoje godine, te otvoreno dijeli savjete koji su joj pomogli i pomažu joj da i dalje izgleda nevjerojatno i super seksi.

Zdrava i Sretna oduševljena je ovom prekrasnom ženom, stoga smo s vama odlučili podijeliti sve njenje savjete o zdravlju i ljepoti.

Njezini najvažniji savjeti su: zdrava i uravnotežena prehrana, redovita tjelesna aktivnost, i pH ravnoteža.

“ Vjerojatno bi se iznenadili kada biste vidjeli u mojoj torbi pH test trake. Nigdje ne idem bez njih. Vjerujem da su većina bolesti uzrokovane acidobaznom neravnotežom.“

“Svaki dan odradim svoje jutarnje vježbe i trening u teretani od 45 minuta. Hodam i redovito skijam na vodi. Tsrogo se držim svoje prehrane i ne jedem crveno meso, pšenicu niti mliječne proizvode. Pijenje alkohola i pušenje također su strogo zabranjeni kod mene. Dodajem vitamine u svoj režim, jer oni pojačavaju moju razinu energije i pomažu mi da ostanem aktivna. Isto tako smatram da su proteini i dodaci prehrani jako učinkoviti. Oni pomažu mom tijelu da se lakše obranim od svakodnevnog stresa. Tijekom godina i zdravog načina života iskušala sam razne alternativne medicine, akupunkture i refleksologiju.“, kaže Elle.

2260455-660x460_Quality100_670x467_Quality100_VANITYFAIR-650-1464869808

 

Ostanite aktivni

Elle vježba gotovo svaki dan, rijetko manje od sat vremena. “Ja skijam kad sam u planinama i plivam kad sam na moru. Također odradim svoj joga sat i vježbe u teretani. Uz mene su uvijek moje tenisice i iPod, gdje god da se nalazim. Za mene, trčanje nije samo način da ostanete u formi, već neka vrsta meditacije.” objasnila je Elle. Ona smatra da je u fitnessu najvažnija stvar redovitost. “Nema potrebe da uvijek budete na dijeti i ubijate sebe u teretani, nekoliko dana u tjednu. Bolje odradite učinkovite vježbe ili trčite svaki dan. Glavna stvar je da ne zanemarite svoje tijelo. ”

Živite u harmoniji sami sa sobom.

“Ovo je moja motivacija; radost, nadahnuće, strast, snaga, zdravlje. To je ono što mi pomaže u vježbanju i daje mi rezultate sa svakodnevnom prehranom. To mi je puno važnije nego što će pokazati vaga. Koristim svoj mali trik kada uđem u teretanu; uvijek se pitam isto pitanje – kako ću se osjećati nakon treninga, bolje ili lošije? Ne mogu se sjetiti još niti jednog slučaja da sam se osjećala loše nakon fizičke aktivnosti.”

Elle Macpherson također inzistira na ljubavi i prihvaćanju sebe, uključujući dob, bore, i tijelo, jer svaka dob daje svoje prednosti.”

Budite inspirirani

“Uvijek činite ono što volite“ – preporučuje Elle. “Želim biti zdrava i sretna, volim ono što radim i nastavljam raditi ono što volim. Obožavam donje rublje i sport, kao što su skijanje, surfanje, i biciklizam. Ne mislim da je sport samo način gubitka težine, ili da je posao samo način da zaradite novac.

2260555-660x763_Quality100_670x775_Quality100_Elle-Macpherson-1232247-650-1464869808

Elle ine vježbe

Elle Macpherson u sportu je pod nadzorom svog osobnog fitness instruktora, Jamesa Duigana. On također radi sa zvijezdama kao što je supermodel Rosie Huntington-Whiteley i britanski glumac Hugh Grant. James Duigan predstavlja neke od treninga koje radi sa svojim najpoznatijim klijentima.

Ruke

“Koristimo TRX trening, fiksirani na zid, za rad na nadlakticama. Ove vježbe rade na mišiće pomoću tjelesne težine, tako da se ne opterećuju bicepsi. Kada je kod kuće, Elle vježba sklekove oslonjena na rub kauča. ”

Trbušni mišići

“Elle ne radi klasične trbušnjake, ona podiže svoja koljena k prsima. Ova vrsta treninga sužava joj struk, bez da savija i upreže gornji dio tijela. Nakon vježbanja, Elle pije smoothie s kokosovim maslacem, cimetom, što joj podiže razinu šećera u krvi, pa se ni ne sjeti deserta.”

Noge

Ne preskačemo vježbe bez klasičnih čučnjeva, iskoraka i plastičnog ili gumenog valjka za vanjske mišiće bedara, a ne zamaramo koljena. Zatim Elle tretira svoje goruće mišiće s limfnom masažom.”

Vježbe za stražnjicu

“Zapravo, ne morate ići u teretanu kako bi guzu doveli u formu. Savijte noge kao za polučučanj i hodajte u stanu. Ova vježba ne šteti zglobovima, ali radi na mišiće stražnjice i ispravlja držanje tijela. Naravno ne izbjegavajte čučnjeve – radite ih što je češće moguće. Najvažnija stvar je da se čučanj pravilo vježba.“

Vježbe za leđa

“Elle radi posebne joga vježbe za njeno lijepo držanje da izbjegne strije na grudima, te zadrži mišićni tonus. Tu vježbu zovemo „Y & T“: ona savije koljena i skupi ih uz trbuh, gurajući stražnjicu natrag, spusti ramena.  Njezina leđa i glava ostaju ravna. Tada podigne ruke 15 puta (i zada izgleda kao slovo “Y”), a zatim ih raširi na stranu (kao slovo “T”).

Stopala

“Na kraju svog treninga, Elle rola tenisku lopticu stopalima. Ova jednostavna vježba se može koristiti umjesto refleksologije. To je posebno dobra vježba za žene koje često nose visoke pete.”

2260655-elle-macpherson-789789-650-1464869808

Prehrana je jedna od najvažnijih dijelova Elle-na načina života. Ona jede samo organske proizvode i pije 3 litre vode svaki dan. Elle je sigurna da je ljepota nešto što dolazi iznutra, ali i da je možemo uljepšati namirnicama koje unosimo u organizam.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...