Zdravlje

Evo što će ti se dogoditi ako doručkuješ unutar sat vremena nakon buđenja

Autor:  | 

Doručkovati u roku sat vremena nakon što smo se probudili, čini se zdrav potez, ali neki od nas možda jedu tijekom putovanja do posla ili čak nakon što stignu na posao ili možda spadate u skupinu od 10-30% ljudi koji u potpunosti preskaču doručak.

Svi imamo svoje izgovore zašto ne jedemo doručak odmah nakon buđenja. Možda smo u stisci s vremenom ili jednostavno nismo gladni. No, prednosti doručka unutar prvog sata od buđenja su jednostavno odlične. Doručkujte svaki dan u prvih sat vremena nakon buđenja i svaki dan će vam postati sve produktivniji i sretniji.

Ovo će se dogoditi ako doručkujete sat vremena nakon buđenja.

1. Kada jedete u roku prvog sata od buđenja, regulira se razina šećera i inzulina u krvi i potičete rad svog metabolizma.

Ako želite skinuti kilograme ili želite održati svoju kilažu, doručak tijekom prvog sata omogućuje tijelu da odmah regulira inzulin i razinu šećera u krvi i pokreće se vaš metabolizam. Kada su razina šećera u krvi i razina inzulina regulirani, tijelo ima izvore energije koje su vam potrebni tijekom dana.

Dok spavate, vaš metabolizam prirodno usporava, jer vaše tijelo ima manje zahtjeve. JDoručkovanjem unutar prvog sata buđenja, vi dajete svom metabolizmu dobar start za pokretanje termogeneze (metabolički proces probavljanja i transport hrane). Kako bi vaš metabolizam radio punim kapacitetom, morate uvesti česte manje obroke, počevši od doručka u prvom satu buđenja.

2. Kada ne jedete doručak u roku jednog sata nakon buđenja, vjerojatno ćete zbog  gladi pojesti hranu niskih hranjivih vrijednosti ili visoko-kaloričnu hranu.

Svi smo doživjeli ono nestrpljenje kad će (ako nismo doručkovali) vrijeme ručka. I onda za vrijeme ručka često posegnemo za visoko-kaloričnim i nisko hranjivim namirnicama. Korist od doručka u prvom satu nakon buđenja je da razumnije biramo hranu tijekom dana.

Kada jedete doručak u roku jednog sata od buđenja vi ste preduhitrili osjećaj gladi, što znači da su manje šanse za prejedanjem tijekom ostatka dana.

3. Studije su otkrile da doručak u prvom satu od buđenja poboljšava raspoloženje i kognitivne funkcije za taj dan.

Neka istraživanja pokazuju kako odmah poboljšavate svoje raspoloženje jer ste mozak nahranili nakon buđenja. A to dovodi do poboljšane jasnoće, pamćenja i kognitivnih sposobnosti.

Preskakanje doručka zamislite kao automobil na rezervi. Automobilu nestaje energije ( goriva) i svoju funkciju ne može učinkovito obavljati. Hrana je gorivo za naše tijelo. Stoga dajući gorivo svom tijelu u roku sat vremena nakon buđenja, ono vam sprečava osjećaj umora i razdražljivosti tijekom dana.

Zaključak:

Pojesti nešto unutar prvog sata od buđenja može biti teško, posebno ako smo kratki s vremenom ili nismo gladni ili nemamo naviku. Ali ako se odlučite za promjene svojih navika i pojedete doručak odmah nakon buđenja, vi ste dobro pripremili um i tijelo za uspješan i energičan dan.

Postavite sebi cilj!

Da biste bili i ostali zdravi i sretni, potrebne su vam male promjene u navikama koje ćete vrlo lako usvojiti, jer će vam učiniti dobro. Samo treba od nekud početi. Započnite dan s doručkom.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...