Budi fit

Izvrstan trening od 5 vježbi za okruglu i čvrstu guzu

Autor:  | 

Osim očiglednih vizualnih prednosti, lijepa, čvrsta i okrugla guza ima i stvarnih fizičkih koristi i prednosti.

Prednosti čvrste guze:

Stražnjica je centar tijela kojeg trebate vježbati. Ona posjeduje najveću mišićnu skuinu i uključena je u gotovo svakom pokretu donjeg dijela tijela.  Čvrsta stražnjica pruža sljedeće funkcionalne prednosti:

1. Sudjeluje u prevenciji bolova u leđima i koljenima
2. Poboljšava atletske performanse i ukupnu pokretljivost
3. Sudjeluje u boljoj regulaciji menstrualnog toka
4. Smanjuje opasnost od ozljeda
5. Podiže samopouzdanje.

Ove vježbe za čvrstu i okruglu stražnjicu osmislio je program Vitality Advocate, a gore u videu možete detaljno vidjeti kako učvrstiti, podignuti i oblikovati svoju stražnjicu u 5 jednostavnih poteza:

1. Duboki čučnjevi
2. Jedna noga ispružena, podignuta i spušta se preko savijene noge
3. Čučnjevi s izbačajem noge
4. Podižite jednu nogu i cijeli gornji dio tijela
5. Bočni čučnjevi

Da bi ove vježbe bile učinkovite, potrebno ih je vježbati barem 2 puta tjedno, a možete ih mijenjati tako da odgovaraju vašim individualnim potrebama. Možete povećati intenzitet tako što ćete:
• dodati opterećenje pomoću bučica
• povećavati ili smanjivati brzinu ponavljanja
• skrartiti trajanje pauza
• ili izmijeniti redoslijed vježbi

Dok vježbate ove vježbe ili bilo koje druge, obratite posebnu pozornost na svoje držanje i pravilnom izvođenju vježbi. Neispravnim držanjem i kretnjama možete sebe dovesti do ozljeda i naravno usporiti svoje rezultate.

Kod izvođenja čučnjeva, koljena ne smiju prelaziti nožne prste, a peta je čvrsto na podu. U suprotnom težinu tijela prebacujete na koljena , radi čega osjećate bol u koljenima i fokus vježbe je na bedrima umjesto na stražnjici.

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...