Budi fit

Tri vježbe za vitkije noge koje možete odraditi u samo tri minute prije spavanja

Autor:  | 

Noge! Tko ne želi savršeno oblikovane i lijepe noge?

Dobra vijest je da su vam potrebno samo 3 minute vježbanja, svaku večer prije spavanja kako bi ostvarili svoje snove. Ukoliko budete ustrajne, redovite i stvorite vlastitu rutinu prije spavanja, rezultati će biti vrlo brzo vidljivi. Mali savjet: isprintajte si ove vježbe, stavite ih na vidljivo mjesto u spavaćoj sobi i ništa vas neće moći zaustaviti.

1. V rastezanje

Raširite noge koliko možete, ispravite leđa i okrenite cijeli gornji dio prema nozi koju želite istegnuti. Ispružite ruke i pokušajte se spustiti na tu nogu. Ostanite u ovom položaju 5-15 sekundi. Vratite se u centar i okrenite tijelo na drugu stranu i istegnite drugu nogu. Svaku nogu istegnite 8 puta.

sss11

 

2. Razdvajanje noge u zraku

Legnite na pod s rukama čvrsto o tijelo, dlanovima okrenutim o pod. Lagano podignite obje noge u zrak, izravnajte ih u koljenu. Tijelo je pod 90 stupnjeva.

qqq1

Sada nježnim i laganim pokretom razdvajajte noge do kuda ide. Ostanite tako 5-15 sekundi. Vratite noge u prvobitan položaj, a vježbu ponovite 8 puta

a888

 

3. Poza Supermana

Legnite na trbuh, nožne prste izravnajte na pod, brada je oslonjena na tlo. Istegnite tijelo kao da rukama pokušavate dosegnuti nešto udaljeno ispred sebe.

a666

Udahnite i odignite od podloge lijevu ruku i desnu nogu u isto vrijeme. Izdišite dugo i polako dok brojite do 4. Sada sve ponovite desnom rukom i lijevom nogom. Ponovite vježbu 5 puta.

a777

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...