Budi fit

Šest razloga zašto trebaš pronaći vremena za čučnjeve

Autor:  | 

Čučnjevi su jedna od najvažnijih i najkorisnijih vježbi za cijelo tijelo, pogotovo za one koji su super zauzeti i ne mogu odvojiti puno vremena na vježbanje.

Dakle, ako ste se odlučili da ćete započeti izvoditi pravilne čučnjeve, možda samo njih 20 na dan, uskoro biste mogli mogli osjetiti sve njihove prednosti.

Zdrava i Sretna donosi vam šest razloga da počnete možda odmah nakon što pročitate ovaj članak.

1. Čučanj izgrađuje mišiće u cijelom tijelu

Naravno da čučnjevi toniraju stražnjicu, a prije svega rade na nožnim mišićima, ali i potiču rast mišića cijelog tijela. Vježba je toliko intenzivna da se stvara anaboličko okruženje, tijelo oslobađa hormone – koji su od vitalnog značaja za rast mišićnog tkiva; čučnjevi poboljšavaju snagu i gornjeg i donjeg dijela tijela.

2. Čučanj sagorijeva masti i može pomoći da izgubite višak kilograma

Osim definicije mišića, čučnjevi također sagorijevaju i kalorije. To je zato što je čučanj jedan od najvažnijih i najučinkovitijih načina da se sagori više kalorija i da se dobije više mišića! Za svaki gram dodatnih mišića koju dobijte, vaše tijelo će sagorjeti dodatnih 50-70 kalorija dnevno.

3. Čučanj je čak i dobar za probavu

Mišićno naprezanje kod čučnjeva poboljšava protok tekućine u tijelu, pomaže u izbacivanju otpadnih tvari i dostavlja hranu u sve dijelove tijela. Čučanj također pomaže regulirati stolicu.

4. Možete napraviti čučanj bilo kada, bilo gdje, jer ne trebate nikakvu opremu

Čučnjevi ne zahtijevaju od vas da idete u teretanu ili plaćate za bilo kakve skupe opreme, tako da je ovo savršena vježba za ljude koji su stalno u stisci s vremenom.

5. Čučanj može poboljšati držanje tijela

Mišići koji jačaju tijekom izvođenja čučnjeva pomoći će vam da sjedite, hodate ili stojite s više samopouzdanja. Čučanj također ojačava i  mišiće leđa i pomaže da se izbjegne bol u leđima koja je uzrokovana predugim sjedenjem.

6. Čučnjevi mogu pomoći kod hormonske ravnoteže

Dva od glavnih hormona kojiizbacuju iz tijela višak pohranjenih zaliha – testosteron i hormon rasta, maksimalno se izlučuju tijekom vježbanja, a nakon njih pojavi se i DHEA (Dehidroepiandrosteron)-nevjerojatan multitalentirani hormon koji je odgovoran da tijelo izbaci višak masnoće iz sebe, izgrađuje mišiće, poboljšava raspoloženje, povećava seksualni nagon i poboljšava imunitet.

Kako pravilno izvesti čučanj

Kao početnik, možete izvoditi po 20 čučnjeva, ako ne svaki onda barem svaki drugi dan. Bitno je da ne odustanete, i zapamtite je upornost ta koja je bitna.

 

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...