Budi fit

10 vježbi koje nemilosrdno tope mast sa guze i bokova

Autor:  | 

Postoji razlog zašto su ove vježbe nevjerojatno učinkovite. Popularno se nazivaju „Bootcamp“. Sigurno ste čuli za razne vježbe u stilu vojničke obuke posebno osmišljene kako bi vaše srce brže kucalo, a tijelo sagorijevalo masnoće.

Ovi visoko energični pokreti – koji uključuju različite fitnes vježbe, jačaju i oblikuju vašu stražnjicu, stražnju ložu, bočne mišiće bedara i listove. Ubrzavaju metabolizam i ukupnu potrošnju kalorija”, izjavila je za Women’s Health’s fitnes instruktorica za žensko zdravlje Jen Ator.

Samo zato što izvodite kratke a brze pokrete, vaše tijelo ne treba osjećati bolove. Dakle ovdje je bitno da se u doskocima na spužvu- prostirku se oslonite na prste, ne punom petom. Tako ćete minimalizirati stres i pripaziti na zdravlje vaših zglobova. Naravno, tu su i susjedi koji žive ispod vas, ne morate im skakati nad glavom.

Nekoliko prednosti ovih vježbi: možete ih raditi u privatnosti vlastitog dnevnog boravka,  zahtijevaju malo prostora. Dakle, nakon što ste završili s trčanjem ili bicikliranjem, rolanjem, izaberite si barem 3 od ovih vježbi koje ćete odvježbati odmah nakon. Ponavljanja odredite sami, ali pokušajte ih izvoditi što je više moguće u 45 sekundi. Ponovite svaku vježbu dva puta. Ovo će biti završnica za vježbanje koju vaše tijelo neće zaboraviti.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...