Budi fit

Ovo su vježbe kojima je Jessica Alba dovela svoje tijelo do savršenstva (nakon dva poroda)

Autor:  | 

Jedna od najljepših svjetskih glumica Jessica Alba, otkrila je kojim vježbama je uspjela nakon dva poroda dovesti svoje tijelo gotovo do savršenstva.

Jessica Alba je talentirana glumica, poduzetnica i šarmantna dama koja se redovito nađe na vrhu liste najpopularnijih svjetskih najljepših žena. Majka je dvjema djevojčicama, ali i dalje uspijeva zadržati besprijekornu liniju, dobro oblikovano tijelo i uvijek izgleda savršeno.

PopSugar Fitness pozvao je Jessicinu osobnu trenericu Ramona Braganza u njihov studio kako bi nam svima otkrila tajne vježbe savršenog tijela glumice. Ramona će vam pokazati vježbe koje su pomogli Jessici da se nakon dva poroda vrati u top formu. Ove tri jednostavne, ali učinkovite vježbe zatežu trbuh i podižu stražnjicu nakon trudnoće.

6390310-collagealba-1472469320-650-50cd075b41-1472823732

 

1. vježba

6390360-124425-1-1472741920-650-1ccd54f71a-1-1472823732

Lezite na prostirku i na leđa. Pričvrstite donji dio leđa o prostirku, stisnite trbuh i odignite noge u zrak, savijte u koljenu. Udah i jednu nogu spustite tako da petom dodirnete pod i izdahnite. Vratite nogu u startnu poziciju i sada spustite drugu nogu.

Ovu vježbu izvodite bez stajanja 1 minutu.

Zdravstvene prednosti: bedrani mišići će ojačati, ali ujedno se formiraju donji trbušni mišići.

 

2. vježba

6390260-124425-2-1472741668-650-1ccd54f71a-1-1472823732

Lezite na leđa, savijte noge u koljenu, nježno ih razmaknite. Udah, zategnite mišiće stražnjice i podignite kukove u zrak, kada su u zraku izdahnite. Ovom vježbom zatežete stražnjicu, ali i vraćate unutarnje organe u njihovu poziciju.
Zadržite stisnute mišiće stražnjice i kukove u zraku barem na sekundu i zatim se spustite na pod.
Vježbu izvodite bez stajanja 1 minutu.
Dodatne prednosti: ovom vježbom zatežete i oblikujete mišiće stražnjice, ali i zadnju ložu.

 

3. vježba

6390210-124425-3-1472741720-650-1ccd54f71a-1-1472823732

Lezite na bok, koljena su blago savinuta, odignite gornju nogu iz koljena, ali ne pomičite zdjelicu. Vaše bi noge trebale izgledati kao da otvarate školjku. Nakon što je gornje koljeno dostiglo svoj najviši položaj, gleda ravno prema stropu, spustite koljeno i ponovite vježbu. Jedna noga 30 sekundi, zatim se okrenite na drugi bok i ponovite vježbu s drugim koljenom.

Zdravstvene prednosti: Ovaj potez je djelotvorno usmjeren na unutarnje mišiće bedara, zateže trbušne mišiće i utječe i na mišiće leđa.

Cijeli video pogledajte ovdje

Jessica Alba se ne ograničava samo na ove tri vježbe. Njezino savršeno tijelo je rezultat intenzivnog treninga i zdrave prehrane. No, ove vježbe (pod uvjetom da ih se izvode svaki dan) pomoći će vam da polako ali sigurno utječete na oblikovanje svog tijela nakon duge pauze od vježbanja.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...