Budi fit

Poza Supermana: ojačajte trbušne mišiće i smanjite bol u donjem dijelu leđa u jednoj minuti

Autor:  | 

Da, ova je poza dobila ime po tom superjunaku jer upravo tako on izgleda dok leti (sjećamo se iz filmova).

Vježba je dosta jednostavna: zadržite ovu pozu jednu minutu. Posebno je korisna za jačanje mišića donjeg dijela leđa.

Kako se izvodi Supermanova poza?

⦁ Legnite na trbuh, nožni prsti su ravno oslonjeni na podu; brada oslonjena na tlo.

⦁ Sada istegnite ruke ravno ispred sebe koliko ide.

⦁ Duboko udahnite, odignite od poda prsa, ruke, bradu, noge i bedra s poda. Sada nalikujete super heroju – Supermanu u letu. Nabacite široki osmjeh, super heroji su uvijek sretni, posebno dok lete. Pokušajte istegnuti noge i ruke što je jače moguće i osjetite istezanje. Laktovi i koljena ne smiju biti savijeni.

⦁ Koncentrirajte se na disanje, a pažnju dodatno usmjerite prema istezanju.

⦁ Kako izdišete, nježno spustite prsa, ruke i noge na tlo.

Zašto je dobro izvoditi ovu vježbu svaki dan?

⦁ Istezanjem protežete i ojačavate svoje mišiće prsa, ramena, ruku, nogu, trbuha i donji dio leđa

⦁ Jačate trbušne mišiće i donje mišiće leđa

⦁ Masirate kralježnicu, a leđa održava gipkijima

⦁ Poza vam pomaže da istegnete prsa

⦁ Poboljšava cirkulaciju krvi

⦁ Također služi da umirite um i samo uživate – jer kada poletite, ne možete ostati u sadašnjem trenutku. Čak i da želite, na tu minutu nećete razmišljati o problemima.

⦁ Dobra vježba za trbušne mišiće

Zapamtite da je upornost najbitnija. Jer ako ste redoviti ubrzo ćete vidjeti,  ali i osjetiti rezultate, stoga nađite tu minutu za sebe.

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...