Budi fit

Pet sjajnih vježbi u kojima samo treba umiriti tijelo

Autor:  | 

Ove vježbe bez napora omogućit će ti da osjetiš čarobnu lakoću tijela, podarit će val energije, ojačati će te i formirati muskulaturu tijela.

Glavna stvar u ovim vježbama je da tijelo miruje i na taj način se sve odrađuje.

Samo držite svaku pozu u mirovanju 5-30 sekundi i vježbajte ove vježbe barem četiri do pet puta tjedno.

 

1. Krila leptira

583405-2700410-r3l8t8d-650-6-650-53c212670e-1474662956

Legnite na prostirku, na leđa. Oba koljena su napola savijena, donji dio leđa odignite s poda, podupipirajući se o zid desnom nogom. Odmarajte lijevu nogu, koja je aslonjena na desnom koljenu, ruke naslonite na trbuh. Vježbu ponovite lijevom nogom. Dišite i koncentrirajte se na mirnoću tijela.

2. Vjetrenjača

583455-2700460-r3l8t8d-650-2-650-53c212670e-1474662956

 

Legnite na leđa, dlanovi su na trbuhu. Stražnjicu oslonite na zid, kako bi imali ravnotežu. Podignite u zrak desnu nogu, peta je na zidu, a lijevu pokušajte što više spustiti prema podu. Ponovite vježbu sada s lijevom nogom u zraku. Dišite, fokus je na mirnoći tijela.

 

3. Pozdrav

583555-2700610-r3l8t8d-650-4-650-53c212670e-1474662956

 

Legnite na leđa. Obje noge ravno ispružite na zid, stražnjicom podupirete pod. Prsti na nogama ispruženi su prema plafonu. Samo ruke i ramena mogu biti malo odignuti od poda. Lijevi dlan je oslonjen na trbuhu, a desna ruka je ispružena i kao da pokušava dodirnuti-pozdraviti lijevo stopalo. Zadržite ovu poziciju 5-30 sekundi i ponovite vježbu s lijevom rukom.

 

4. Škare

583505-2700560-r3l8t8d-650-5-650-53c212670e-1474662956

 

Podignite obje noge, ali ih ne savijajte u koljenu. Dišite. Poduprite tijelo desnom nogom i petom oslonjenom o zid. Lijeva noga je iznad glave. Držite donji dio leđa dlanovima. Ponovite vježbu lijevom nogom.

 

5. Most

583655-5-5-650-53c212670e-1474662956

 

Legnite na prostirku, ruke su na podu, dlanovi okrenuti na pod. Vršci prstiju ruke moraju doticati zid. Stopala naslonite na zid, koliko god možete više i zamislite kako stopala drže cijelu težinu tijela. Učvrstite mišiće bedara i odignite leđa s poda.

Kako biste izvukli maksimum iz ovih vježbi, ponovite svaku od ovih poza 7-10 puta. Već kroz 2-3 tjedna trebali biste osjetiti ali i uočiti razlike.

Vjerujte u sebe, imajte volje, jedite pravilno i uspjet ćete!


VEZANO: JEDNOSTAVNE, ALI UČINKOVITE VJEŽBE KOJIMA ĆETE POBOLJŠATI DRŽANJE


 

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...