Zdravlje

10 osvježavajućih načina da izbaciš stres iz glave

Autor:  | 

Ubrzan rad srca, otežano disanje, suženje krvnih žila – sve su to posljedice stresa. Vi se borite i pucate po šavovima, umjesto da pobjegnete od takve ogromne zvijeri  kao što su to nekada naši preci činili, vi se bavite nervoznim partnerima, zastojem u prometu, ili nevoljama na poslu.

Kronični stres može dovesti do većih problema kao što su kronične glavobolje, visoki krvni tlak i depresije ili anksiozni poremećaji, a oni mogu doprinjeti pogoršanju postojećem stanju. Zato pomozite sami sebi i …

1. Izrazite zahvalnost za ono što ste do sada naučili

Svako loše iskustvo ostavlja neko novo iskustvo za sobom. Kada je nešto rečeno ili učinjeno, vi ćete tada otkriti nešto vrijedno o sebi ili o nekom drugom, što će vam kasnije puno pomoći. Budite svjesni novog znanja i budite na tome zahvalni, jer sigurno ćete se opet naći ako ne u istoj, onda u vrlo sličnoj situaciji, ali tada ćete znati kako reagirati.

2. Nabavite biljku

U prostoriji koja je puna biljaka možete sniziti krvni tlak, jer pomažu u smirivanju ali i čiste zrak u kojem boravite. Biljke aloje, bršljan, fikus, mirni ljiljan, sabljica, bambus, philodendron, zeleni ljiljan, zmajevac, zlatni puzavac, ovo su biljke koje bi trebali imati pokraj sebe.

3. Udijelite nekom iskreni kompliment

Iako se može činiti čudnim da nekom drugom udijelite kompliment dok ste vi loše, nervozni, ali tako ćete nekoga drugog ohrabriti, maknut ćete fokus sa sebe, a ujedno ćete potaknuti hormone u mozgu kojima je svrha da se osjećamo dobro. Pravi trik za ovo je da dani kompliment mora biti iskren – stoga mislite o onome što govorite.

4. Budite u sadašnjosti

Zamaranje pogreškama iz prošlosti ili brigama za budućnost su veliki izvori stresa. Dopustite sebi da budete u potpunosti prisutni u sadašnjem trenutku, pokušajte isključiti tjeskobu i promislite što se događa ovdje i sada.

5. Čitajte inspirativne citate

Bez obzira na vašu trenutnu situaciju, nema sumnje da je već netko drugi iskusio isto to i da sada krasi internet s odličnim citatom o tome. Pronađite riječi pjesnika, velikih vođa i filozofa, kako bi čuli što oni imaju za reći, a te njihove riječi će vam sigurno pomoći da se oslobodite stresa.

6. Pijenjem kave podižete pozitivna raspoloženja

Kava omogućuje stimulaciju feromona, što uzrokuje osjećaj euforije, opuštenosti, sreće i uzbuđenja. U kombinaciji, ti osjećaji rade u borbi protiv anksioznosti, stresa i depresije. I zbog toga je očito zašto u dane stresa imate potrebu za nekoliko šalica kave u danu.

7. Prošetajte se na 10 minuta

Izađite na svjež zrak i šetajte kroz zelene površine. Hodanje će postaviti tijelo u meditaciju zbog fenomena poznatog kao “prisilna pozornost“- to je kad nešto drži našu pažnju (hodanje), ali omogućuje razmišljanje.

8. Nasmiješite se

Smijanje će potaknuti u mozgu spojeve koji se zovu serotonin i dopamin, a oni će promijeniti vaše raspoloženje, čak i ako je osmijeh lažan. Ovo će za vas biti jako dobro ako osmijeh pokažete prolaznicima, ne samo da će ovo potaknuti vaše raspoloženje, već će se sigurno i ti ljudi koje ne poznajete nasmijati i vama. Smijeh je zarazna pojava.

9. Nabavite psa

Prisutnost psa u životu može vam pomoći da postanete svjesniji sadašnjeg trenutka i zahvalni. Ovo druženje pruža udobnost, gradi samopouzdanje i olakšava tjeskobu za one koji se boje krenuti u svijet sami. Psi su savršeni primjer kako bismo trebali živjeti u trenutku, a ne jadikovati za jučer ili za budućnosti.

10. Isključite naprave

Stres, nedostatak sna i depresija, mogu biti povezani s neprekidnim korištenjem računala, ali i ako računalo koristite do kasno u noć. Dozvolite sebi redovite pauze prilikom konstantnog korištenja računala na dulje vrijeme i isključite svoje računalo najmanje sat vremena prije spavanja.

 


VEZANO: OVA JEDNOSTAVNA TEHNIKA ĆE UBLAŽITI STRES I GLAVOBOLJU U SAMO 30 SEKUNDI


 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...