Budi fit

Tri promjene u večeri koje su mi pomogle izgubiti suvišne kilograme

Autor:  | 

Nisam potpuno sigurna zašto se to događalo svaki dan, ali se događalo. Jela sam zdravo većinu dana, počevši od doručka uz svoje zelene proteinske smoothie, savršeno upakirane salate u staklenke za ručak i svježe voće i orašaste plodove kao grickalice.

Osjećala sam se totalno čudno, a iza 17 sati, osjećala sam se labavom, ali moje hlače to baš i nisu pokazivale. Bilo je vrijeme za neke promjene, a ove tri prilagodbe pomogle su mi da se vratitim ponovno u stanje u kojem sam mogla obući svoje hlače za svakodnevne fine večerice.

Jedete ono što dobijete

Većina mojih jela su zdrava – najveći problem koji je meni bio, je da ih nisam mogla prestati jesti. Stavila bih sebi u tanjur obrok, ali u većini vremena, otišla bih u kuhinju po još. Tada, naravno, s obzirom na to da nisam netko tko baca hranu, ja bih pomrsila sve i s tanjura svoje djece. Malo tjestenine, još je komadić pizze ostao, sve bi ja to popapala i evo ih oni došli k meni u struk kao nagrada jer ih nisam bacila. To sam morala zaustaviti.

Što sam napravila: skuhala bih ručak/večeru, poslužila bih svima na tanjure, a ono što je ostalo na kraju stavila bih duboko u frižider da ne vidim, jer ako vidim, opit će me napast da pojedem. Čak sam i djecu natjerala da sami odu u kuhinju ako žele još, ne da im ja stavljam. Ili ako im je ostalo malo na tanjuru, da sami bace u smeće. Ovo je vjerojatno bila jedna od mojih najtežih promjena koje sam obgrlila, ali nakon samo tjedan dana, ovaj novi običaj se činio puno lakšim za prakticiranje. I osjećala sam se nekako lakšom i imala sam više energije.

Sir sam izbacila kao cjelokupan obrok

Kao vegetarijanka, jela sam jako puno mliječnih proizvoda. Sir je bio gotovo sastavni dio svake večere i tako sam ga jela i jela, gotovo uz sve obroke, tijesto i sir – omiljeno, ali nije zdravo. Dakle, kada sam odustala od mliječnih proizvoda, to me prisililo da napravim novi menu za večere.

Odnosno, nove, zdravije opcije koje su vegetarijanske poput ;krumpir na razne načine, prženo povrće s rižom i grahom, juhe i izvrsne salate. To je povećalo unos vlakana, tako da sam se zapravo osjećala sitom i zadovoljnijom više, nego nakon svih pizza i tjestenina. Izbjegavanjem sira i mliječnih proizvoda je, za mene značilo;jesti niže kalorijske večere, te sam tako primijetila i velike razlike na svojoj vagi.

Večera i gotovo

Iz nekog razloga, nisam mogla prestati jesti nakon večere. Čak i nakon druge repete i nakon što sam pojela ostatke s tanjura djece. Uvijek bi mogla još samo koji zalogajčić ili malo deserta. Mala zdjelica sojinog sladoleda s narezanom bananom ili neke čokoladice s bademima su mi omiljene.

Počela sam posluživati svježe voće uz večeru, pa nakon završetka naše tjestenine s avokadom i rajčicom s pirjanim tofuom ili batatom i tortiljama s crnim grahom, stalo bi pokoja dinja još, jagode ili grožđe da zadovoljimo želju za slatkim, mislim svašta. Dakle, kada sam počela ostatke večere skrivati sama od sebe dublje u frižider, pospremila sam sve sa stola i kuhinja je bila za mene zatvorena.

Pokušajte ova 3 savjeta i sami ih isprobajte, možda i vama pomognu kao i meni.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...