Budi fit

Krenula sam u izazov s izdržajem na 30 dana i evo što se dogodilo

Autor:  | 

Nisu svi izazovi koje možemo vidjeti na internetu učinkoviti, ali Zdrava i Sretna vam želi prikazati izuzetno djelotvornu vježbu kojoj se podvrgnula naša Sanja i to na 30 dana.

U ovom izazovu je bit da se zadrži isti stav određeno vremensko razdoblje – 20 sekundi prvi dan, i do 5 minuta 30-ti dan.

Kako se vježba izvodi: najprije se postavimo u poziciju skleka, za razliku od klasičnog skleka, ovdje su podlaktice naslonjene na podlogu. Laktovi moraju biti postavljeni direktno ispod ramena. Nožni prsti su u poziciji kao kada radimo sklek. Stopala su postavljena u širini kukova. Vrat i kralježnica su u neutralnoj poziciji, a koljena su ravna, ne savijena.

Sanja je odlučila testirati učinkovitost izazova.

“Nikako nisam sjedeći tip, stoga sam smatrala kako je ovo idealna vježba za mene, a nije mi se ni činila nešto pretjerano teškom. No, na početku sam se cijela tresla, trbuh posebno, stavila sam štopericu ispred sebe i samo sam čekala da dođe na nulu. “, priznala je Sanja.

“Trbušni mišići su ojačali. Nisam to baš primijetila u početku, ali kako sam se približavala posljenjim danima izazova, ujutro nakon buđenja primijetila sam razlike, a ono što je još važnije, osjetila sam razlike.“

Ali to nije jedina promjena. “Sva ona napetost u stražnjici koju sam ranije osjetila tijekom radnog dana u sjedećem položaju za računalom, nekako se smanjila, nakon sat vremena sjedenja osjetila bih poriv da se moram ustati, pa makar po čašu vode, a ujedno sam se iznenadila koliko sam imala energije, nakon samo 10 dana izvođenja izdržaja.“

Ako ove vježbe uvedete u svoju dnevnu rutinu, vi ćete:
• imati više energije
• poboljšati svoje držanje.
• to će potaknuti vaš metabolizam.
• u isto vrijeme radit ćete na više mišićnih skupina.
• izdržaj će vam ujedno pomoći u sprečavanju ozljeda.

Razmislite o sljedećem, ako ste se i vi odlučili na ovaj izazov:
• U ovoj vježbi izuzetno je važno pravilno ju izvoditi, jer ćete tako izbjeći ozljede.
• Samo zato što je to vježba u kojoj nema kretanja, nikako je ne bi trebali smatrati jednostavnom ili bez rizika.
• Ljudi koji su pretili ili imaju probleme sa srcem ili s leđima, trebali bi se prije posavjetovati s liječnikom.

sanja-plank2-copy

Tijelo je stvoreno da nas služi, ono traži čvrste mišiće kojima lakše može funkcionirati, stoga uvedite ovu vježbu kao svoju dnevnu rutinu. A kada postanete dovoljno iskusni, možete sami nadodati još druge poze izdržaja; bočni izdržaj, leđni izdržaj, jednom ispruženom rukom u zraku, jednom ispruženom nogom u zraku…

Možete vi to, samo malo upornosti i rezultati dolaze.

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...