Budi fit

Vježbe s kojima ćete se znojiti, a vaša koljena će ih obožavati

Autor:  | 

Možete izgraditi mišiće i sagorijevati kalorije bez dodatnog skakanja, što može naštetiti i otežati vašim zglobovima, posebno gležnjevima, koljenima, kukovima, pa čak i donjem dijelu leđa.

Ovaj trening visokog intenziteta u kojem ste dosta sagnuti, stvorio je Justin Norris i Taylor Gainor, suosnivatelji LIT metode, za izgradnju mišića, sagorijevanje kalorija i smanjenje utjecaja na vaše zglobove. Zbog nagnutosti, najviše ćete osjećati noge i stražnjicu u ovom 30-minutnom znojnom treningu, kojeg ćete lako zavoljeti. Ako imate bučice ili pijesak za noge, iskoristite ih. Ti fitnes rekviziti, dodatno će povećati otpornost na mišiće u nekim od vježbi. Ali možete i bez njih, jer je trening itekako i bez rekvizita učinkovit.

Na videu su uz trenera i dvije trenerice. Jedna izvodi vježbe za napredne vježbače, dok druga pokazuje vježbe za početnike. Izaberite koga ćete slijediti u vježbama. Ako osjetite da vam je naporno, napravite pauzu. Ili odvježbajte kraće trening, pa sutra nastavite. Nagovorite i partnera da vježba s vama, jer je u društvu uvijek zabavnije.

Samo započnite.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...