Zdravlje

Kako se smiriti u samo dva udaha: što možeš naučiti od budističkih redovnika

Autor:  | 

Cilj meditacije nije da kontrolira vaše misli, već da zaustavi misli koje kontroliraju vas.

Zdrava i Sretna je pronašla šest jednostavnih vježbi koje će vam pomoći smiriti živce. Sve ove vježbe uključuju disanje, i sve su istestirane i djeluju. Ove vježbe vježbajte 5-10 puta zaredom, fokusirajte se na ono što vas usrećuje i nakon nekog vremena vidjet ćete kako se sami možete lako smiriti.

Osnovno pravilo za vježbe disanja, kako bi uklonili stres:

7427010-1-0-1477557188-1477557196-650-d1ae8c233d-1-1478184623

Sjednite, izravnajte leđa, opustite se i zamislite nešto lijepo, vama pozitivno.

Za brzo smanjivanje stresa:

7427410-160183-0-1478177916-1478177924-650-d1ae8c233d-1-1478184623

Uzmite kratke, relativno duboko udahe. Zatim zadržite dah 4 sekunde i izdahnite polako i potpuno. Sada pričekajte 5 sekundi, a zatim udahnite ponovo.

 

Kako bi se opustili i malo pročistili misli:

7427110-3-0-1477558341-1477558345-650-2caa5a3ee8-1478184623

Stavite jednu ruku na čelo, a drugu na stražnju stranu glave. To će pomoći ojačati protok krvi u tim dijelovima glave, a pomaže u smanjenju napetosti. Ostavite ruke u tom položaju, udahnite i izdahnite ravnomjerno, s malom odgodom između udaha i izdaha.

Da smirite živce:

7427360-160184-0-1478178244-1478178258-650-d1ae8c233d-1-1478184623

Udahnite duboko, a zatim izdahnite jako kroz malo otvorena usta kao na slici. Kad izdišete, puštajte zrak u malim “porcijama”, tako što ćete zamišljati kako polako izbacujete stres iz sebe.

 

7427310-160185-0-1478178398-1478178405-650-d1ae8c233d-1-1478184623

 

Ovdje trebate izvesti umjetno zijevanje. Otvorite usta najšire koliko možete sve do točke u kojoj možete osjetiti pritisak na donjoj čeljusti, dišite ravnomjerno. Trebali biste osjetiti kako se pluća ispunjavaju zrakom. Zadržite dah na 2 sekunde, a zatim pažljivo i ravnomjerno izdahnite.

 

7427260-160186-0-1478178520-1478178526-650-d1ae8c233d-1-1478184623

Duboko dišite i bez zadržavanja zraka, neka zrak izađe iz otvorenih usta u obliku slova O. Usne trebaju formirati krug. Izdahnite zrak u dijelovima. Prvi dio idaha treba biti najduži, a svaki sljedeći treba sadržavati sve manje i manje zraka. Nakon što ste u potpunosti izdahnuli zrak van, pričekajte 5-10 sekundi, a zatim ponovite vježbu disanja.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...