Zdravlje

7 stvari koje nikad ne bi treba učiniti čim se probudiš

Autor:  | 

Onako kako započnete jutro, obično tako cijeli dan i bude.

Ako jutro započnete bez energije i vaš dan bude neproduktivan možda ste počinili jednu od 7 čestih jutarnjih pogrešaka. Danas će vam Zdrava i Sretna otkriti koje su to pogreške i pokušajte ih izbjeći koliko je god moguće.

Ne odgađajte alarm za buđenje

Stručnjaci za spavanje, kažu da odgoda alarma nije dobra ideja. Istina je da svaki put kada odgodite alarm, pa i na 5 minuta, unosite novi ciklus spavanja koji nećete moći završiti. Dakle, kada se probudite, osjećat ćete se  vrlo umorno i lijeno.

Ne ustajte odmah iz kreveta, posebno ne sklupčani

Kada se probudite, protegnite i noge i ruke, nasmiješite se, dišite dok još ležite u krevetu. Što se više protegnete, više ćete imati samopouzdanja i bit ćete sretniji tijekom dana. Oni koji se bude uvijeni poput mačke imaju tendenciju za više stresa i pospani su.

Nikada ne provjeravajte svoje mailove i ne čitajte vijesti čim otvorite ujutro oči

Provjera e-mailova, čim ustanete, vas odvraća od važnih zadataka koje morate obaviti. Usredotočite se na proizvodne radnje umjesto da bezglavo provjeravate svoj inbox. Danas nažalost čitamo i gledamo samo loše vijesti na portalima, zašto tako počinjete svoj dan, koji je ionako dar i blagoslov jer ste se probudili.

Namjestite svoj krevet

Možda se čini besmislenim, ali namještanjem kreveta i zatezanje plahti, je rutina koja će biti povezana s povećanjem produktivnosti za ostatak dana. Osim toga, ovaj važan običaj je prvi korak kako bi i druge dobre navike mogli staviti u svoj jutarnji ritual.

Izbjegavajte kavu čim se probudite

Ako ste jedna od onih ljudi koji piju kavu u jutro da se razbude, vrijeme je da ponovno razmotrimo tu naviku. Između 8 i 9 sati ujutro, naše tijelo proizvodi velike količine energije za regulaciju hormona kortizola. Ako pijete kavu prije 9:30, vaše tijelo će smanjiti proizvodnju kortizola i imat ćete manje energije.

Nemojte se probuditi u mraku

Unutarnji sat u našem tijelu je osjetljiv na svjetlo i tamu. Ako se probudite u uvjetima slabog osvjetljenja, vaš mozak može biti zbunjen i mogli bi ponovno osjetiti pospanost. Ostavite malo otvorene tamne zastore, ne spuštajte potpuno rolete i ako je još uvijek vani tamno kad se probudite, samo uključite jako svjetlo.

Navike su sve

Prema nekim znanstvenicima, vaša snaga volje je ograničena, a ako ju provedete na rad nekih malih stvari za produljenje jutra, imat ćete manje energije tijekom dana. Usredotočite se ustajanje, na oblačenje, spremanje, nemojte kasniti – sve to kao neki “automatskom način rada” u jutarnjim satima, tako ćete spremiti rezerve snage volje za ostatak dana.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...