Zanimljivosti

Osam savjeta da postaneš jutarnji tip

Autor:  | 
  1.  Naspavaj se.
    Prestani ići u krevet u 3 sata ujutro.
  2. Rasti sa suncem.
    Ja sam majka s punim radnim vremenom i volim ustati prije nego što se moja kćer probudi, tako da mogu odmarati u kuhinji dok jedem tost, pijem svoju kavicu i pregledavam Internet. Obično je prilično mrak kad ustanem (oko 5 sati ujutro). Tijekom tih ranih sati, ja bih sjela van, omotana u dekicu, u ruci mi kava i gledam izlazak sunca.Ovaj moj ritual, donosi mi mir i daje mi savršenu priliku za promišljanje, svitanje sunca mi daje slobodu za odlične izbore i da učinim odlične stvari tog dana. Stoga, napravi si taj ukusni doručak, pripremi si piće (kava, voćni ili povrtni sok, čaj, vodu, itd), okreni se licem prema istoku, i gledaj rađanje novog dana! Obećavam ti da ćeš se osjećati živom.
  3. Budi zahvalna.
    Kada se probudiš, dozvoli svojim mislima da lutaju i nađi blagoslove u svom životu na kojima možeš biti zahvalna ( na očima što vide, na zdravlju, na krevetu, na stanu, na vodi, na obitelji). Misli pozitivno i dozvoli sebi da ovaj dan bude divan, baš onakav kakav želiš da bude.Bez obzira na sastanak u 10 sati, bez obzira na prezentaciju, na bilo što. Kada osjetiš zahvalnost, kada osjetiš ljubav, počinješ osjećati kako motivacija ulazi u život. Ti si danas živa i iskoristit ćeš ovaj dan najbolje što znaš. Nasmiješi se i na osmjehu se zahvali.
  4. Nađi vremena za doručak.
    Čak i ako nisi gladna, prevari svoj um i neka poželi svoje dnevno gorivo kako bi nahranio svaku tvoju stanicu u tijelu s hranjivim i obilnim doručkom. Kako se budiš iz sna u polusan pa u budnost, prisili sebe da misliš o svom čudesnom doručku zbog kojeg će te tvoje tijelo i um voljeti. Ali to i učini.Svi znaju da je doručak najvažniji obrok u danu; pomaže regulirati energiju tijekom dana, doručak te budi, ubrzava metabolizam, oštri um. Razmisli o ovim divnim kvalitetama i napraviti ritual iz njih. Ja obožavam doručak i nikada ga ne preskačem, zato što je opako ukusan.
  1. Uključi jutarnji seks.
    Uz pretpostavku da prakticiraš jutarnji seks ili samo želiš, ovo je opaka intimna vježba, koja će ubrzati rad srca i pumpati kisik u tijelo. Mislim, i onako si u krevetu; to nije isto kao kad ustaneš, obučeš trenirku i odeš na trčanje, kako bi se pokrenula (iako to može biti izvrsna alternativa ako je to tvoj stil). Ali na ovaj se način zbližiš sa svojim partnerom, što je i dodatan bonus u ranijem buđenju.
  2. Pij vodu.
    Tvoje je tijelo bilo bez vode između 5-8 sati, tako da je žedan. Vrlo je bitno da ujutro odmah popiješ veliku čašu vode. Jer mozak se sastoji od 75% vode, a bez samopunjenja s ovom fantastičnom tekućinom, vrlo vjerojatno i osjećaš onaj jutarnji opijat i teško ti je doći k sebi
  3. Pusti glazbu.
    Pusti si pjesme koje voliš, neki brži ritam da te digne iz kreveta. Pjevaj i pleši. Pretvaraj se da si poznata rock zvijezda uzmi četkicu za zube kao mikrofon i uživaj. Glazba se osjeća, ona nas podiže. A ujutro ti zaista treba.
  4. Istuširaj se.
    Nadam se da to ionako svi činimo. Mislim, znam da se neki tuširaju navečer, kako bi što duže ujutro spavali, ali moj je savjet da tuš ostaviš za ujutro. One tople osvježavajuće kapljice osjeti ujutro uz svjež miris mente i limuna u gelu za tuširanje, koji će te razbuditi, a miris ćeš osjećati tijekom dana.Na samo 5 sekundi pred kraj tuširanja okreni mlaznicu na hladnu vodu, učini to. Znam da zvuči ludo sada, ali pomaže da postaneš jutarnji tip puna energije za cijeli dan.

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...