Zdravlje

Što će se dogoditi ako se odrekneš šećera na samo 3 dana

Autor:  | 

Gotovo smo se svi barem jednom u životu odlučili otići na neku dijetu. Za neke je to samo prolazna želja da se izgubi kila-dvije prije nekog važnog događaja, dok je za neke gubitak težine, borba koja traje dugi niz godina.

Međutim, jedan švedski liječnik, Andreas Eenfeldt, sugerira kako je došlo  vrijeme da se zaustave vjerovanja u mitove o hrani i da bi trebali početi slušati signale koje nam naše tijelo šalje. Zdrava i Sretna se definitivno slaže.

Kao što je svima već poznato, tijelo dobiva energiju iz dva različita izvora:
• iz ugljikohidrata, što uključuje i šećer;
• od masnoća.
Dugi niz godina smo slušali kako je masnoća loša i ako želimo imati vitko tijelo moramo jesti namirnice niske masnoće i celer. Međutim, odustajanje od šećera, a ne od masti, se upravo isplati na par dana iskušati, jer ako se budete odrekli šećera, nešto će se vrlo zanimljivo dogoditi:

  • Kada se prestanete brinuti oko konzumiranja masti (u umjerenim količinama), a odustanete od šećera, moći ćete ostati vitki na neodređeno vrijeme, a kao bonus, imat ćete sveukupno bolje zdravlje, više energije, a lijepu kožu i kosu.
  • Nećete više imati potrebu za provjerom unosa kalorija za sve što kupujete. A opet će se vaš struk početi smanjivati u centimetrima.

Ako se odreknete šećera na samo tri dana, uskoro ćete primijetiti novi osjećaj sitosti, a time ćete se osjećati zadovoljni unatoč manjoj količini hrane. Mnogi ljudi koji su ovo istestirali, rekli su kako nemaju više potrebu jesti obilnu večeru ali i da uopće ne razmišljaju o hrani do sljedećeg dana, odnosno doručka.

Trodnevni meni – krenimo u pobjede

DORUČAK

  •  kajgana sa šunkom ili slaninom
  • Kuhana jaja s malom količinom majoneze
  • Kava s vrhnjem
  • sir (ne manje od 5% masti)
  • Palačinke od bademovog brašna
  • Salata sa zelenim povrćem i maslinama

RUČAK

  • Meso bilo koje i na bilo koji način pripremljeno (prženo, kuhano)
  • Juhe (bez ugljikohidrata, osim krumpira i graha)
  •  Salate (s bilo kojim povrćem i biljnim uljem)
  • Riblja jela (bilo koju volite, ali bez ugljikohidrata)

VEČERA

  • zapečeno povrće (brokula, cvjetača, špinat, paprika)
  • gusti umak načinjen od jaja i kozica
  • tost s avokadom i lososom
  • Bilo koja od opcija iz doručka

Imajte na umu da bilo koji od izbora ovih obroka, su međusobno zamjenjivi, i smijete jesti koliko želite i kad god osjećate da imate potrebu jesti. Nemojte se bojati eksperimentirati i isprobati pripremiti svoju uobičajenu hranu na nove načine.
Ako se držite ovog sustava neko vrijeme, biti ćete iznenađeni kada otkrijete da ste izgubili 1-2 konfekcijska broja. U isto vrijeme glad se osjeća rjeđe, crijeva su zdravija, krvni tlak se regulirao, a imat ćete i više energije.
Ono što je najvažnije, ova metoda prehrane, uljepšat će vaše tijelo, zdravlje, odnosno život.
Osim toga, smanjit će se potreba za slatkim.

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...