Budi sretna

20 načina da uvijek budeš sretna

Autor:  | 
  1. Socijaliziraj se. Ovo je ključ uspjeha. Jedna osoba ti može postati super poslovni partner, a druga životni partner. Nije važno da sa svakim budeš najbolja prijateljica, ali je važno održavati kontakt. Ako ćeš ikada imati problem, netko od tvog širokog kruga poznanika će ti moći pomoći. Naravno, i ti trebaš biti tu za njih. Ali zbog toga bi trebala biti sretna.
  2. Nemoj biti previše skromna. Ako nemaš hrabrosti i ništa ne poduzimaš, završit ćeš u kutku nekog prašnjavog ureda sa srušenim snovima. Promocija vlastitih vještina i same sebe je važna ako želiš daleko dogurati u životu. Nema ništa sramotno u tome da ljude preusmjeriš na sebe i svoje uspjehe. Ako razumiju koliko si uspješna, u tebi vide potencijal da im budeš korisna. Samo nemoj dopustiti da postaneš arogantna.
  3. Radi ono u čemu uživaš. Zvuči jednostavno, ali je točno: postat ćeš sretnija. Pusti ono što drugi traže od tebe da radiš. Mnogi (uglavnom nesretni) trate svoje živote i čine ono što društvo od njih očekuje. Slušaj svoj unutarnji glas, svoje nade i snove te ignoriraj društveni pritisak. Budi svoja i bit ćeš sretna.
  4. Budi prijateljica s pozitivnim ljudima. Optimisti su ljudi koji najviše inspiriraju. Možda nemaju savršene živote, ali na sve gledaju s dozom humora i ne dramatiziraju. Nečije loše rasploženje lako može utjecati na tebe i zato se druži s pozitivcima koliko god možeš. Dokazano je da su oni uspješniji na poslu i u vezama.
  5. Gledaj život kao igru u kojoj ponekad pobijediš, a ponekad izgubiš. Neki preozbiljno shvaćaju život, a to dovodi do stresa, napetosti i neuspjeha. Sretni ljudi razumiju da je život lutrija. Svaki problem se može drugačije sagledati i riješiti. Problem je kao balon koji možeš probušiti.
  6. Misli pozitivno. Negativno razmišljanje je začarani krug koji upravlja tvojim mislima i ponašanjem. Prestani se kriviti za neuspjehe (stvarne ili izmišljene). Uvijek se možeš fokusirati na nešto dobro. To je jedini način.
  7. Odaj si priznanje. Budi ponosna na svoje uspjehe, neovisno o tome koliko se mali činili. Ponekad se uspoređujemo s drugima i nismo sretni zbog vlastitih uspjeha. Nemoj to raditi. Priznaj sama sebi što si učinila i nagradi se- psiholozi tvrde da će te to motivirati za dalje.
  8. Smij se. Kažu da čak i osmijeh na silu može prouzrokovati iste osjećaje kao iskren osmijeh. Mišići lica će ti otvoriti vene i dobivat ćeš više kisika u mozak, stanice i živčani sustav. Na taj će način tijelo lučiti više endorfina i postat ćeš optimističnija.
  9. Nemoj zapesti u rutini. Neki ljudi ne mogu zaboraviti ni neko neznatno loše iskustvo. U tim ljudima postoji potreba za negativom i samosažaljenjem protiv koje se trebaju boriti. Važno je znati svjesno promijeniti rasploženje i emocije iz negativnog u pozitivno. Nemoj zapesti u orbiti vlastitih neuspjeha. Traži drugačiji pogled na život i postat ćeš sretnija.
  10. Smij se jače i češće. Kad se smijemo, osjećamo se sjajno. Ovo je djelomično zbog kemijskih reakcija u tijelu. A kad smo bolje volje, bolje razmišljamo i smišljamo nove ideje. Pogledaj smiješnu komediju kad će ti biti prilika.
  11. Usredotoči se na pozitivne stvari oko sebe. Ako čitaš crnu kroniku i slušaš depresivnu glazbu, ne možeš često biti dobro raspoložena. Usredotoči se na sve ljepote oko sebe, na divne ljude koje poznaješ i voliš, na dobru glazbu i dobre vijesti. Ove stvari će ti utjecati na misli, a misli na osjećaje.
  12. Jedi dobro. Pusti dijete jer one vode do umora i slabosti. Hrana je izvor zadovoljstva i energije, ona može otpustiti endorfin u tijelu. Jedi dobru hranu i nemoj se izgladnjavati.
  13. Nađi ispušni ventil za svoju kreativnost. Terapeutski učinci hobija stalno se dokazuju raznim istraživanjima. Slikanje, čitanje, glazba, ples, sport, rad rukama- radi ono u čem uživaš. Hobiji smanjuju stres, pomažu ti da se opustiš  i imaju pozitivan učinak na tvoje zdravlje. Ovo je idealna metoda za sticanje samopouzdanja i prestanak samosažaljevanja. Kreativni ljudi su sretni ljudi.
  14. Probaj nešto novo. Nemoj stalno činiti iste stvari. Ako ti se ukaže prilika, prihvati je. Ponovno se školuj ili promijeni profesiju. Uspjeh dolazi onima koji su voljni riskirati. Uvijek kaži „da“ novim ponudama i prijedlozima, čak i ako ne znaš kako ćeš nešto učiniti.
  15. Riješi se tereta. Ispričaj se onima koje si povrijedila, riješi se dugova, baci stvari koje više ne koristiš i ispuni svoje obaveze. Počisti svoj život i vrati ga u red. Osjećat ćeš se sretnije kad počneš ispočetka.
  16. Uhvati više sunca. Sunce utječe na raspoloženje i depresivnim ljudima se savjetuje da što više vremena budu na suncu. Ako je vani sunce, izađi!
  17. Kulturno se uzdiži. Umjetnost ima učinak iscjeljenja na dušu. Umjetnička djela imaju kreativan učinak na mozak čovjeka, to automatski potiče nove ideje i inspiraciju te lakše razumiješ vlastite snove i planove. Stoga otiđi danas u kazalište ili muzej.
  18. Ostani u dodiru s prirodom. Čak i kratka šetnja izvan grada može pomoći. Hodaj bosa po travi, dodirni drvo, udiši miris šume, slušaj pjev ptica i šum rijeke. Garantirano ćeš se osjećati bolje. Čak i šetnja po parku u blizini zgrade može pomoći da se riješiš negativnih misli i da se oslobodiš loših emocija.
  19. Imaj svoj talisman za sreću. Ovo može biti nekakav prsten ili plišana igračka. Koju god si stvar imala uz sebe kad se nešto lijepo dogodilo, nosi je sa sobom i očekuj da se opet dogodi nešto lijepo. Ovdje dolazi do placebo efekta- ako iskreno vjeruješ da ti nešto donosi sreću, podsvjesno ćeš biti motivirana da dobiješ ono što želiš.
  20. Prihvati da si sretnica. Razmisli o svim stvarima zbog kojih si nevjerojatno sretna. Razmisli što sve imaš i budi zahvalna na tome. Čak i kad ti se čini da nemaš na čemu biti zahvalna, to nije istina. Imaš krov nad glavom, nisi gladna, slobodna si. Ako ništa drugo, živa si. Samo budi zahvalna! Spoznaja koliko si sretna dovest će do toga da budeš još sretnija.

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...