LJepota

Oni su dokazali da svaka žena može biti model za donje rublje

Autor:  | 

Svijet je prepun stereotipa. I dok na naslovnicama magazina uvijek vidimo savršena muška i ženska tijela, stvarnost je daleko od savršenstva i marketinški istraživači su napokon otkrili da prirodna ljepota pobuđuje više emocija kod čitatelja.

Zdrava i Sretna ti donosi reklame kompanija na kojima su obične žene. Prekrasne žene!

ModCloth

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

Ova kompanija je odlučila u reklamu uvrstiti svoje zaposlenike. Čak je i direktorica Susan Gregg Koger sudjelovala u projektu. Fotografije izgledaju kao da su napravljene za vrijeme običnog odmora. Žene koje su sudjelovale su znale da ih se neće retuširati. Željele su pokazati ljudima da je u redu biti tko jesi i voljeti svoje tijelo.

 

Lonely

  Zanimljiv projekt kompanije na Novom Zelandu zaradio je puno pozitivnih kritika. U početku su na reklami bile popularne glumice jedne serije, ali sada je stranica prepuna različitih žena iz svih dijelova svijeta- mršave, jače, tetovirane, s ožiljcima, poziraju kod kuće ili na otvorenom… Cilj projekta je jednostavan: uvjeriti ljude da donje rublje pristaje svakoj ženi.  

 

Naja

A photo posted by Naja (@naja) on

A photo posted by Naja (@naja) on

A photo posted by Naja (@naja) on

Catalina Girald i Gina Rodriguez su osnovačice branda; žene raznih boja kože su sudjelovale u njihovom projektu Nude for All. Obične žene različite boje kože promoviraju rublje u ovoj kampanji. Kao dodatak, Naja često objavljuje fotografije svojih kupaca na web stranici i to je stvarno preslatko.

 

American Apparel

  Kompanija je trenutno u nekim problemima, ali 2014. je bila jako poznata. 62-godišnja Jacky O’Shaughnessy postala je zaštitno lice — agent kompanije ju je zamijetio u kafiću. Slogan je bio “Seksi nema rok trajanja.”  

 

Curvy Kate

A photo posted by curvykate (@curvykate) on

A photo posted by curvykate (@curvykate) on

A photo posted by curvykate (@curvykate) on

Britanski plus-size brend donjeg rublja lansirao je projekt TheNewSexy, u kojem je sudjelovalo mnogo različitih žena. Među modelima su bile Gemma Flanagan u invalidskim kolicima, Carla Atherton koja je preventivno odstranila dojku i 65-godišnja Janet Rook. “Sigurni smo da su sve žene predivne. Curvy Kate donje rublje je dizajnirano za klijente raznih oblika, pogleda, godina i sposobnosti. “Zato su nam takvi i modeli.”

 

Aerie

A photo posted by aerie (@aerie) on

A photo posted by aerie (@aerie) on

A photo posted by aerie (@aerie) on

A photo posted by aerie (@aerie) on

A photo posted by aerie (@aerie) on

A photo posted by aerie (@aerie) on

Američki brend donjeg rublja Aerie, je bio jedan od prvih koji se odlučio riješiti retuširanih fotografija. Naglasak na prirodnu ljepotu učinio ih je suparnikom velikih modnih kuća poput Victoria’s Secret. Jennifer Foyle, direktorica, kaže kako nema potrebe za uljepšavanjem, jer su fotografije lijepe kakve jesu: „Pustite žene raznih oblika da odluče što je dobro za njih i ostavite ih na miru!”

 

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...