Zdravlje

Odlične vježbe za zdravu kralježnicu

Autor:  | 

Bol u leđima nije šala. Bez obzira na to da li netko ima vrlo aktivan način života ili je potpuno lijen, svatko od nas riskira oštećenje kralježnice kroz naše svakodnevne (ne)aktivnosti.

Srećom za sve, pronašli smo nekoliko jednostavnih, ali vrlo učinkovitih vježbi kojima možete, ako ne otkloniti, onda sigurno ublažiti bolove u leđima.

 

 60355-R3L8T8D-300-55472f060ac76-1

1. vježba

Legnite na leđa. Presavijte desnu nogu u koljenu. Ispružite lijevu nogu iznad glave. Uhvatite nogu s obje ruke ispod koljena, i povucite ju prema prsima. Držite ovu pozu 30 sekundi. Ponovite vježbu dva puta za obje noge

 

 60405-R3L8T8D-300-55472f06269b9

2. Vježba

Legnite na leđa i savijte obje noge u koljenu. Uhvatite lijevu nogu s obje ruke na koljeno i povucite koljeno prema prsima. Držite poziciju 20 sekundi. Ponovite vježbu dva puta za obje noge.

 

 60455-R3L8T8D-300-55472f06625d6

3. Vježba

Legnite na leđa. Ispružite svoju desnu ruku na stranu, pod pravim kutom u odnosu na tijelo. Ispružite lijevu nogu, tako da je ravna. Pokušajte prebaciti desno koljeno prema svom lijevom boku, tako da gotovo dodiruje  lijevu ruku koja je uz bok. Držite ovu poziciju 20 sekundi. Ponovite vježbu dva puta za oba koljena.

 

 60105-R3L8T8D-300-11111

4. Vježba

Legnite na leđa i savijte lijevu nogu u koljenu pod kutem od 90 stupnjeva. Desnu nogu podignite u zrak i prebacite ju preko lijevog koljena. Pažljivo povucite lijevu nogu prema glavi. Držite ovu poziciju 30 sekundi. Zamijenite položaj nogu i ponovite.

 

 60505-R3L8T8D-300-55472f069bec2-1

5. Vježba

Spustite se i oslonite ruke na lijevo koljeno koje je pod pravim kutem. Desna noga je zabačena daleko iza i savijena je u koljenu. Držite ovu poziciju 30 sekundi. Ponovite vježbu s promjenom nogu.

 

 60555-R3L8T8D-300-55472f06caa80

6. Vježba

Legnite na desnu stranu. Savijte lijevu nogu u koljenu, držeći svoj gležanj lijevom rukom. Pažljivo gurajte lijevu nogu prema stražnjici čime napinjete mišiće u lijevom bedru. Vaša kralježnica ne smije biti savijena. Držite ovu poziciju 30 sekundi. Zatim legnite na svoju lijevu stranu i ponovite vježbu.

 

 60255-R3L8T8D-300-44

7. Vježba

Pokušajte se ispružiti preko širine kuhinjskog stola, naslonjeni gornjim dijelom tijela i prsima o stol prema naprijed, noge su blago savijene u koljenima, ispružite se malo po malo do točke gdje možete dotaknuti rub stola objema rukama. Ruke trebaju biti ispružene, a glava u razini ramena. Držite ovu poziciju deset sekundi. Zatim stanite uspravno i savijte tijelo na lijevu, pa na desnu stranu.  

Nakon što ste odradili sve ove vježbe, obećajemo da ćete se osjećati odlično!

324e3158d3fbf8faaa3a35a649304bd5

 

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...