Budi fit

Ova jednostavna, a zabavna vježba sagorijeva više kalorija nego 30 minuta trčanja

Autor:  | 

Ako želite oblikovati cijelo tijelo, poboljšati svoju kardiovaskularnu kondiciju, i spaliti kalorije, nema više potrebe da se znojite satima u teretani ili da trošite bogatstvo na kućne sprave za vježbanje.

Jedina stvar koju trebate je konop za preskakivanje.
Da, tako je- preskakanje užeta nije samo namijenjeno za djecu. Dokazano je da preskakanje konopa ima mnoge prednosti i odličan je dodatak drugim vježbama. Danas Zdrava i Sretna će vas približiti i ponešto vam reći o čudesnim prednostima konopa i naučiti vas kako ga pravilno koristiti, tako da vidite rezultate što je brže moguće.

Odličan način sagorijevanja kalorija

Postoje studije koje ukazuju da je 10 minuta preskakivanja užeta, jednako učinkovito kao i 30 minuta trčanja u smislu kardiovaskularnih poboljšanja i potrošnje kalorija. Preskakanje užeta sagorijeva oko 330 kalorija, dok trčanje sagorijeva 270 kalorija.

Ne zahtijeva puno prostora i vremena

healthy-young-woman-skipping-rope-in-a-gym-crop-59877662

Konopu za preskakanje ne treba mnogo prostora – možete vježbati bilo gdje i u bilo koje vrijeme kada vama odgovara uz neku motivirajuću glazbu. Loše vrijeme vani više nije isprika!

Utječe na nekoliko grupa mišića u isto vrijeme

Preskakanje užeta oblikuje ruke, noge, leđa, trbušnjake, stražnjicu i ramena.

I djeca to mogu

Jednom kada se usavrši, tehnika preskakanja užeta je vrlo jednostavna za implementaciju, i to obzira na nečiju dob, oblik tijela ili trenutnu fitness razinu kondicije.

Poboljšava vaše vještine

Preskakanje užeta ne utječe ravnomjerno samo na određene skupine mišića, ono čak poboljšava koordinaciju, dinamičnu ravnotežu i reflekse.

Možete vježbati sami ili u društvu

silhouetted-children-rope-skipping-in-sunset-68301847

Ova je vježba u isto vrijeme i učinkovita i zabavna i ugodna.

Što trebate znati prije početka vježbanja pomoću konopa za preskakanje:

  • Odaberite odgovarajući konopac. Ako imate priliku, kupite ga u trgovini sportskom opremom, gdje možete dobiti savjet vezan za duljinu, ručke i materijal konopa po vašim mjerama.
    • Obujte udobne tenisice za vježbanje, zbog sigurnosti zglobova. Možete skakati i bosi, što je još bolje, ali mi ne savjetujemo, sve dok ne ovladate tehnikom.
    • Držite glavu uspravno, a pogled prema naprijed. Ne gledajte dolje.
    • Trup treba biti ravan, a koljena malo savijena.
    • Držite laktove uz tijelo pod pravim kutem.
    • Držite ručke s prstima, a ne dlanovima.
    • Važno: zapešća se koriste za vrtnju užeta, a ne ruke.
    • Koristite prednji dio svojih stopala (metatarsus) za skok na podlogu. Petama ne bi smjeli dirati zemlju kada doskočite. Ne morate skočiti vrlo visoko u zrak – dovoljno je 3-4 cm.
    • Nakon što ste savladali osnovni skok, možete pokušati i druge tehnike skakanja s konopcem: dvostruki skok, na jednoj nozi, unakrsno i itd.

 

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...