Budi sretna

15 učinkovitih načina da se dovedeš u formu bez puno truda

Autor:  | 

Zdrava i Sretna ti donosi savjete koji ne uključuju teretanu i brojanje kalorija. Naoko nevažne stvari ti mogu pomoći da ostvariš sjajne rezultate ako želiš izgubiti kilograme.

Pričekaj 10 minuta

11658860-Depositphotos_92362428_original-1484126117-650-91c245ddd4-1487078361

Istraživanja pokazuju kako želja za hranom traje 10 minuta i onda nestane. Čim poželiš nešto pojesti, broji 10 minuta. Radi nešto korisno da odvratiš misli.

Loše je dugo sjediti

Poznato je da sjedenje usporava metabolizam. Brza šetnja do kata iznad ili po kavu ovo može ispraviti. Bit će još bolje ako možeš provesti dva sata dnevno u stajaćem položaju. Sjedenjem trošimo 100 kalorija po satu, a stajanjem 140. Podsjeti se ponekad na ovo.

Pij vodu

11658760-lemon-1578377_960_720-1484041793-650-fe770b46ec-1487078361

Naša tijela ponekad zamijene glad i žeđ. Kad sljedeći puta budeš gladna, probaj popiti vodu ili čaj. Ako te glad ne prođe za 10-20 minuta, vrijeme je da jedeš.

Ostavi gazirana pića drugima

Nema potrebe za još jednim objašnjenjem. Gazirana pića uništavaju sve što je dobro i cijeli tvoj trud. Samo litra coca-cole sadrži  90 g šećera. Nije vrijedno.

Nemoj sjediti i jesti grickalice

11658910-135435-1484048854-650-f05c5a7b8c-1487078361

Kad odlučiš jesti, nemoj to činiti u žurbi i usput. Pripremi stol, napravi porciju, sjedni i jedi. Uživaj u svakom zalogaju.

Proteini su tvoji prijatelji

Poznato je da se zbog proteina osjećaš sito. Probaj za doručak jesti manje masti, a više proteina. Na taj način nećeš imati potrebu za prejedanjem za vrijeme večere.

Ako želiš vježbati, vježbaj kardio

11659360-Depositphotos_69402663_original-1484098016-650-1973517e7e-1487078361

Kardio je najučinkovitija vježba ako želiš sagorjeti salo. To je zato što aktivira najveći broj mišića.

Koristi manji tanjur

11659010-135416541-1484059560-650-1a11e8c3e5-1487078361

Pokazano je da pojedemo 22% manje hrane ak jedemo iz tanjura koji je 5 cm manji u promjeru.

Nemoj zvati lift

Dobra alternativa za one koji ne vole trčanje je što više ići stepenicama. U 15 minuta možeš potrošiti čak 150 kalorija. To je 1,050 kalorija tjedno.

Uspori s alkoholom

11659210-Depositphotos_130429748_original-1484098001-650-8c30984672-1487078361

Osim što alkohol stimulira apetit, također je pun kalorija. Čaša vina sadrži 85 kalorija, a pivo 150-200. Najgora opcija su kremasti kokteli: Bailey ima jednako kalorija kao desert- 100-327.

Zašto odbiti pizzu?

Zašto ne bi pojela pizzu? Par komada veganske pizze su bolji izbor od jednog komada sa slaninom i teškim umacima.

Kokice u kinu

11659410-Depositphotos_83212298_original1-1484098034-650-76ade836e2-1487078361

Uvijek možeš uzeti najobičnije kokice bez dodataka. Sadrže celulozu i antioksidanse. Ako želiš izgubiti kilograme, slobodno se počasti kokicama.

Idi na obiteljsko kuglanje

Ovo je sjajna alternativa ako ti se ne ide van na hladnoću. Dva sata kuglanja mogu sagorjeti čak 500 kalorija.

Pleši do jutra

11659060-Depositphotos_10763618_original1-1484098045-650-829b8b9405-1487078361

Ako si na zabavi, pokušaj više biti na podiju nego pored švedskog stola. Samo dva sata plesa sagorjevaju 650 kalorija. Nemoj zaboraviti piti puno vode- 200-300 ml za svakih 20 minuta plesa.

Pomalo s ritualom pospremanja

Imaš želju odmah zasukati rukave i primiti se pospremanja nakon odlaska gostiju? Radi razne kućanske poslove na različite dane- danas počisti sobu, sutra kuhinju, a dan nakon, kupaonu.  45 minuta vježbe ima pozitivan učinak na tijelu. Isti je princip kod pospremanja. Potrošit ćeš više kalorija za  30 minuta pospremanja svakog dana nego da radiš sve odjednom.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...