Budi fit

6 trikova koji će ti pomoći u mršavljenju

Autor:  | 

Mršavljenje nije nimalo jednostavno. Možda misliš da je jedini cilj početi jesti zdravu hranu, ali trik leži u usvajanju novih prehrambenih navika.

Kako bi ti olakšali proces mršavljenja, Zdrava i Sretna odlučila je podijeliti s tobom ovih 6 trikova koje ti možda nitko do sad nije rekao. Ako su te tvoje navike dovele do stanja da se ne osjećaš ugodno u svom tijelu. Mjenjaj ih. Ali polako, ništa ne forsiraj, rezultati ne dolaze preko noći, no sjeti se da ti sve možeš, samo vjeruj u sebe.

1.       Kada jedeš vani, uvijek izaberi najmanju moguću porciju

Uzmi si vremena kako bi pročitala cijeli jelovnik. Čak i ako si na mjestu gdje prodaju hamburgere i ostalu nezdravu hranu, izaberi najmanju moguću porciju (mini kokice, laganu salatu ili mini hamburger). Prema nedavnim istraživanjima, ljudi koji ne naruče glavno jelo, skloni su pojesti sve ispred sebe, čak i ako su siti.

2.       Budi optimističnija. Svaka pozitivna misao je vrijedna.

Poanta je fokusirati se samo na pozitivne misli i ponavljati si vlastite ciljeve na pozitivan način, poput mantre. Primjerice:“Izgubila sam jednu kilu. To je odlično!“, „Polako ali sigurno“, „Mogu pojesti samo porciju koju sam uzela“ , „Mogu reći NE desertu.“ Takve optimistične fraze i pozitivan stav pomoći će ti u postizanju ciljeva.

3.       Bolje je jesti sama nego u društvu

Kada se odlučiš na promjene u svojoj prehrani, obično očekuješ podršku obitelji i prijatelja na tom putu. No, znanstveno je dokazano da ljudi koji jedu u društvu, jedu veće količine hrane. To se obično događa zato što provodiš više vremena za stolom te uz razgovor i smijeh, nemaš kontrolu nad količinom hrane koju konzumiraš.

4.       Kada si gladna, miriši banane

Ovo možda zvuči pomalo ludo, ali zapravo je dokazano da mirisanje voća kao što su jabuke ili banane, može zavarati tvoj um i uvjeriti ga da je jeo. Istraživanje provedeno na 3000 volontera koji su mirisali takvu hranu u trenucima gladi, dokazalo je smanjenje apetita ispitanika i njihove težine. Fantastično, zar ne?

5.       Plava je tvoja nova najdraža boja

Nedavno istraživanje je pokazalo da plava boja smanjuje apetit. Stoga, pokušaj dekorirati svoj stol ili stolnjak s plavim salvetama, tanjurima ili čašama. Ovo se naziva psihologijom boja, a postoje boje koje stimuliraju tvoj apetit. Plava će, s druge strane, imati suprotan učinak.

6.       Jedi ispred ogledala

Vjerojatno ćeš reći da je to naprosto smiješno, no znanstvene činjenice pokazuju da gledanje u ogledalo tijekom konzumiranja hrane, smanjuje unos iste za trećinu.

Fotografija: youfatdimishersistem.blogspot.com

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...