Budi fit

6 jednostavnih koraka koji će ti pomoći da se odrekneš slatkiša

Autor:  | 

Toliko je toga do sada već napisano o opasnostima za zdravlje koje prouzrokuju upravo šećeri i gotovo svatko od nas povremeno dođe na ideju da se odrekne slatkog.

Mnogi ljudi vjeruju da se ne mogu tako lako ostaviti slatkiša. No, postoji dobra vijest: naše tijelo treba samo 10 dana da se prilagodi i da se odrekne ovisnosti od šećera.
Zdrava i Sretna je otkrila metodu kako bi trebala utrošiti tih 10 dana na nova uvjerenja i predlažemo da metodu isprobaš.

 

1. Ne pij kalorije.

jez-timms-60285

Svaki sok ili boca gaziranog soka, u sebi sadrži ogromnu količinu šećera. Zamisli to kao da si pojela šaku kockica šećera. Nije baš ukusno, zar ne? Osim toga, takvi sokovi ne donose našem tijelu ništa drugo nego nagli porast razine šećera u krvi i povećanje tjelesne težine. Zamijeni ga s pitkom i mineralnom vodom: ona čisti tijelo, gasi žeđ, a ne šteti.

2. Jedi hranu bogatu proteinima i puno povrća.

 

Protein ne podižu razinu šećera u krvi, a daju tijelu energiju i duži osjećaj sitosti. Jaja, riba i piletina su bitni za dnevni unos proteina u ovom slučaju.

Ostale namirnice koje nam pomažu regulirati razinu šećera u krvi je povrće, osim krumpira. Sve ostalo je dozvoljeno, pa čak i neophodno: različite vrste kupusa, tikvice, krastavci, rajčica, i tako dalje. I ne zaboravite na svježe zelene biljke. Povrće će dati našem tijelu potrebne ugljikohidrate koji neće naglo povećati razinu šećera u krvi, te će biti obrađene u energiju, a ne u masti.

 

3. Ne zaboravi na masti

john-salzarulo-138023

Ljudi koji su u potrazi za pravilnom prehranom, često potpuno odbijaju bilo kakve masnoće. Što nikako nije dobro za organizam. Masti obuzdaju naš apetit, uravnotežavaju razinu šećera u krvi, te općenito donose mnoge prednosti za tijelo. Zapravo bi samo trebali ispravno odabrati masti. Odluči se za nezasićene masti: maslinovo ulje, orasi, i riba moraju biti prisutni na tanjuru češće.

 

4. Budi spremna i za hitne slučajeve.

jade-wulfraat-96039

Svatko donese siromašni izbor hrane kada nema vremena jesti normalno. U takvim slučajevima, često zgrabimo prvo što nam padne pod ruku:hamburgeri, kolačići, junk food. U ovih 10 dana, jedan od ciljeva je imati zdrave proizvode pri ruci u takvim situacijama. Ubaci u torbu malu kutijicu u kojima će biti: orasi, suho voće, puretina ili piletina s grila, svjež kruh. Ukratko, sve što ne škodi dugoročno, a ujedno daje tijelu potrebnu energiju i osjećaj sitosti.

5. Diši.

Glad i želja da se nešto slatko na brzinu proguta, je često znak stresa. Vježbe disanja se mogu nositi s hormonom stresa – kortizolom. Učini 5 dubokih udaha i izdaha za redom prije svakog obroka. Bit ćeš iznenađena, ali stvarno pomaže.

 

6. Dobro se naspavaj.

lacie-slezak-128106

 

Premalo sna ili loše spavanje, uzrokuju nedostatak energije. U tim slučajevima, osjećamo neodoljivu potrebu da zgrabimo nešto slatko, jer je to najbrži način da dobijemo željenu energiju. Pokušaj spavati potrebnih 8 sati: tvoje će ti tijelo sigurno biti zahvalno, a potreba za šećerom neće biti tako neodoljiva.

Ako budeš slijedila ova pravila najmanje 10 dana za redom, police sa slatkišima u trgovinama, neće ti više dati poriv da progutaš pola bombonijere odjednom.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...