Budi fit

6 kombinacija hrane koje će ti pomoći u mršavljenju

Autor:  | 

Kombiniranje namirnica ne samo da čini jelo ukusnijim, već može pomoći da smršaviš na zdrav način.

Nekoliko istraživanja pokazalo je da određeni miks namirnica poboljšava probavu, pruža više energije i pomaže kod mršavljenja. Zdrava i Sretna ti donosi više o tome.

1. Povrće + tvrdo kuhano jaje

salad-1095649_1920

Prema jednom istraživanju, jaja pomažu u apsorpciji karotenoida (pigmenta koji daje boju povrću). Karotenoidi ne samo da pomažu u borbi protiv kilograma i raka, već su dobri za vid i hrane kožu. Kad ćeš sljedeći puta jesti salatu, obavezno joj dodaj jaje.

2. Tuna + đumbir

ginger-1432262_1920

Đumbir ubrzava pražnjenje želuca, što pomaže umanjiti napuhanost, a također blokira određene gene i enzime koji uzrokuju upalu. Tuna je, s druge strane, primarni izvor omega-3 masnih kiselina koje reguliraju masnoću u želucu i zaustavljaju rast masnih stanica na tvome trbuhu.

3. Špinat + ulje avokada

spinach-1427360_1920

Izrađeno od prešanih avokada, ovo je ulje bogato mononezasićenim mastima koje poboljšavaju kolesterol i brane te od gladi. Također sadrži vitamine B i E te kalij koji smanjuje napuhanost. Špinat će ti utažiti glad bez unosa nepotrebnih kalorija. Studije pokazuju da žene koje jedu hranu bogatu vodom, kao što je lisnato povrće, imaju manji indeks tjelesne mase i uži struk.

4. Kukuruz i grah

whole-grains-1107478_1920

Kalorijski ograničena dijeta koja obuhvaća četiri porcije grahorica tjedno dokazano pomaže pri mršavljenju i učinkovitija je od one koja ne sadrži grah. U kombinaciji s kukuruzom, taj učinak može biti još jači. Kukuruz, kao i banana i hladna tjestenina, sadrži škrob – ugljikohidrat koji usporava probavu. Zauzvrat, tijelo nije u mogućnosti apsorbirati mnogo kalorija i glukoze koje bi se pohranile kao masnoća.

5. Dinja + crno grožđe

melon-1631568_1920

Riješi se nadutosti pomoću voćne salate od dinje i crnog grožđa. Dinja je prirodni diuretik pa će ti pomoći riješiti se viška vode iz organizma, a crno grožđe ubrzat će izgaranje masnoće na trbuhu jer sadrži antioksidans antocijanin koji smiruje gene koji potiču pohranjivanje masti. Ovaj dinamični duo čini zdravu i ukusnu ljetnu poslasticu.

6. Kajenski papar + piletina

Perad je bogata proteinima koji potiču sitost, a istraživanja su pokazala da pomažu ljudima da u obrocima pojedu manje. Dodavanjem kajenskog papra (ljute papričice) spalit ćeš masnoće. Spoj kapsaicin koji se nalazi u papričici dokazano potiskuje apetit i povećava sposobnost tijela da hranu pretvara u energiju. Svakodnevna konzumacija kapsaicina ubrzava topljenje trbušne masnoće.

7. Krumpir + papar

potatoes-1585060_1920

Znanost je dokazala da ovi hranjivi gomolji mogu pomoći smršavjeti. Australski istraživači otkrili su da je krumpir zasitniji nego smeđa riža i zobena kaša, a bogat je i kalijem koji smanjuje nadutost. Samo umjesto maslaca krumpir začini crnim paprom. Piperin, koji papru daje okus, može ometati stvaranje novih masnih stanica.

8. Kava + cimet

warm-1116137_1920

Umjesto šećera, poboljšaj okus svom omiljenom napitku dodatkom cimeta. Cimet je pun okusa, gotovo je bez kalorija i sadrži snažne antioksidanse koji smanjuju nakupljanje masnoće na trbuhu. U paru s kofeinom koji suzbija osjećaj gladi, sa šalicom ovakve kave počet ćeš mršavjeti od jutra.

Osim ovih kombinacija koje će ti pomoći u mršavljenju, pripazi na kombinacije koje bi trebala izbjegavati:

Proteini i ugljikohidrati, primjerice hamburgeri.

Dvije vrste proteina, poput slanine i jaja.

Proteini i škrob, kao što su piletina i tjestenina.

Škrob i šećer, poput krumpira i kečapa.

Šećer i masti, na primjer sladoled i pekarski proizvodi.

Voće s drugom vrstom hrane- npr. jagode sa sladoledom.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...