Budi sretna

U samo 4 tjedna učini svoj život predivnim

Autor:  | 

Blogerica Svetlana Pokrevskaya daje čvrsto obećanje svima onima koji žele uvesti promjene u svoj život prema njenim uputama i planu: u samo jednom mjesecu promjene, nećete prepoznati sebe. “Nedavno sam dobila pismo od jednog mog čitatelja;” Bok, Svetlana! Želim promijeniti svoj život, na temelju vašeg stila života!

Vau, zapravo sam se zapitala, zar ja doista ima specifičan stil života? Pa, čini se da imam! I odmah sam htjela svoj životni stil pretvoriti u riječi, točku po točku. I ulovila sam samu sebe koliko je zapravo jednostavno. Rasporedila sam ga u 4 dijela – jedan tjedno. To je samo jedan mjesec samostalnog rada kako bi promijenila svoj život na bolje!

Dakle, za svaki tjedan stavila sam plan, koji se sastoji od tri zadatka, koje je potrebno uključiti u svoj život i nastaviti ih primjenjivati do kraja mjeseca vaše promjene. U idealnom slučaju, trebali biste ih nastaviti raditi čak i nakon toga, ali ta odluka je samo na vama.

1.tjedan: pročistite svoj um i tijelo

vegetable-juices-1725835_1920

1.Rani početak, oko 6 sati ujutro. To je vrijeme kada ćete naći vremena za sebe kojeg nikada nema dovoljno tijekom dana. Shvatit ćete da je to razdoblje mira i tišine, kada ćete moći riješiti razne stvari koje trebate učiniti bez ometanja, jer svi ostali ukućani još uvijek spavaju.

Ovo je idealno vrijeme za jutarnje vježbe, koje će vam pomoći pripremiti se za život u nadolazećem danu na maksimum. Ako se osjećate lijeno i nevoljko dignuti se ovako rano iz kreveta, to stvarno ne znači da ste umorni. Po mom mišljenju, to pokazuje da zapravo vi ne želite živjeti svoj vlastiti život.

Što znači u danu ovako ranije ustati i napraviti nešto dobro za sebe, kada ćete i onako kasnije naići i na kišovite dane i bus će vam kasniti i gužva u prometu, posao…Ako ovo malo osvijestite, mislim da vam ipak neće biti problem ustati. Ovo je jednostavna logika. Ako želite živjeti život punim plućima, tada ćete poželjeti i iskočiti ujutro iz kreveta. Ili preformulirajmo – ako skočite iz kreveta u jutro, život će postati puno svjetlijim i boljim!
2.Bolja prehrana. Predstojeće promjene će zahtijevati ogromnu količinu energije iz vas. Najvjerojatnije, onu koju trenutno koristite za većinu svoje energije na održavanju funkcija vašeg tijela. To se odnosi na učinke alkohola, cigareta, i teške, masne ili neke druge nezdrave hrane. Svatko od nas ima svoj vlastiti, osobni skup takvih poroka za  koje smo svjesni da ih trebamo barem smanjiti, ili, bolje rečeno, moramo ih pobijediti.

Možete odabrati koja po vama vrsta dijete djeluje na vaš organizam. Osobno, ja sam vegetarijanac i vjerujem u sirovu hranu. No, postoji jedna stvar koja znam da vrijedi za sve nas: alkohol, čips, slatka pića, unaprijed pripremljena jela, junk food – ništa od toga se ne uklapa u nečije ideje o zdravoj prehrani.

Također, smanjite veličinu porcija koju jedete i nikako se nemojte natrpavati hranom prije spavanja. U ostalim slučajevima, samo slušajte ono što vam tijelo govori, ili uzmite neki savjet od dijetetičara. Najvažnije je, međutim, da se izbjegne opterećivanje toksinima. Pokušajte olakšati svom tijelu, tako što ćete ga nahraniti laganijom i zdravijom ali ukusnom hranom. Jer vi ćete tada biti sretniji i imat ćete više energije potrebne za aktivan stil života.
3.Sport. Volim sport, a za mene je to apsolutno obavezno. Nikad se ne umorim pričajući koliko je bitno održavati tijelo u tonusu u zdravlju jer je to uvertira i za nečije duhovno zdravlje. Ako želite protresti život, morate protresti svoje tijelo. Izaberite bilo koju metodu koja vam odgovara. Ja osobno volim jogu, trčanje i plesanje. Pokušajte se kretati puno više svaki dan, na bilo koji način – ples pred ogledalom kada se spremate za posao, idite pješke jednu stanicu, idite stubama radije nego dizalom, teretana…

2. tjedan: Dovedite svoj privatni život u red

girls-555650_1920

1.Očistite svoj osobni prostor. Izbacite sve što vam ne treba! Sada je vrijeme da uvedete reda u svaki kutak svog doma ( čišćenje tavana se ne računa). Razmislite o tome: svaki predmet u vašem domu – čak i najmanji – ne samo da zauzima prostor, već troši i nešto vaše energije. Kada sam ja to osvijestila, imala sam dan za čišćenje, sve što mi nije ničem služilo, nešto što mi više nije značilo, potrpala sam u vreće i poklonila u jedno sklonište. Dakle ako imate medvjedića kojeg vam je poklonio dečko još 1998, a više s tim dečkom niste, učinite isto što i ja. Jednom kada se riješite stvari koje vam ne služe (osim onih za koje ste emocionalno vezani), osjećat ćete se puno bolje. Nekako će se i zrak činiti čišćim, vjerujte mi.

2.Izdvojite vaše osobne poslove; ispunite svoje obveze. Sjećate li se koliko godina planirate učiti španjolski? A koliko ste puta rekli da ćete otići posjetiti svoju baku i djeda? Koliko je vaših novogodišnjih odluka prepisano sa starog popisa na novi i dalje ništa niste od toga započeli? Morate se podsjetiti svih obećanja koje ste napravili za sebe i za druge, i odlučiti kako ćete se nositi s njima.

Ovdje su vam ponuđene dvije mogućnosti:(1) ispuniti ih, ili (2) izbrišite ih s popisa zauvijek. Ali ako ne možete odustati od svojih djedova i baka, onda ih posjetite već ovaj vikend. Učinite nešto što je vama potrebno da se osjećate dobro, umjesto da se konstantno povlačite u sebe i ponovno sami sebe razočarate.
3. Izdvojite neke iz svog društvenog života. Prekinite sve odnose koje vas vuku prema dolje ili vas čine depresivnima. Klonite se koliko je moguće više od svih negativnih ljudi i priča, svih koji su bahati, s kojima nemate ništa zajedničko. Okrenite se i otiđite, i što je jako važno naučite reći NE. Dopustite sebi da budete nezahvalni, neodgojeni, da djelujete nenormalno, pa čak i neugodno, ako je to ono što je potrebno da se osjećate slobodno. Jedina iznimka ovdje su vaši roditelji. Po mom mišljenju, vi apsolutno morate biti u dobrim odnosima s njima, čak i ako je to težak posao.

3.tjedan: planovi, ciljevi i snovi

office-620817_1920

1.Zapišite, a zatim provedite svoje planove. Čini se da smo završili s popisom zadataka koje je trebalo napraviti prošli tjedan. Kako vam se čini, osjećate li razliku? Jeste li jedva dočekali ovaj 3-ći tjedan? Ako je odgovor ne, možda biste trebali maknuti jedan zadatak s mog popisa kako bi vam olakšalo. Bez obzira, ako budete uporni, rezultat koji vas očekuje je val u snazi ​​i obnovljena žeđ za životom. Nemojte zaboraviti da ne biste trebali zaozbiljno shvaćati samo svoj rad i obveze, vaše slobodno vrijeme je od velike važnost- vaše vrijeme za opuštanje.

2.Planirajte svoje slobodno vrijeme – tako da se možete opustiti, vidjeti prijatelje i voljene, i pokušajte pronaći vremena za sebe. Za početak pokušajte napraviti plan kojeg ćete se držati, bez obzira i kada vas ulovi trenutak slabost. Zamislite svoj plan na ovaj način: Vaš plan je knjiga u kojoj vi pišete svoju životnu priču. Sigurna sam da bi tu knjigu htjeli čitati.
3.Opišite i napišite svoje najveće i gotovo nemoguće snove koje bi željeli da se ostvare. Ovo je jedan od mojih apsolutno omiljenih stvari koje treba učiniti. Redovito radim ove vježbe, a ideje mi svaki put izgledaju sve smješnije. Morate napraviti popis svih onih stvari koje bi htjeli ostvariti, ali koje su toliko nevjerojatne da je gotovo nemoguće ih izrealizirati.

Primjer: želite postati vladaricom svijeta ili se želite popeti na Mount Everest u svojoj 89 godini. Ignorirajte razuman glas u svojoj glavi, i zamislite da je svijet na vašem dlanu, sve što morate učiniti je kliknuti prstima. Imate sve vrijeme, novac, veze i talente koji su vam potrebni. Što bi učinili? Samo da navedem da sam i sama napisala neke takve lude i nemoguće snove još 2014, koje su sada u potpunosti izrealizirane. Samo vjerujte i osjećajte se dobro dok ih pišete.
Planirajte stvari na dnevnoj bazi. Napišite plan za sljedeći dan svake večeri. Nije važno je li kratko, ili samo grubi nacrt – to može biti bilo koja vrsta plana, bitno da je napisano. A vrlo je važno da je napisano u večernjim satima netom prije spavanja. Čak i ako se ne sjećate ništa od toga, sljedeći dan, biti ćete produktivniji. Ovo je iskušano i testirano. Osim toga, ne zaboravite baciti pogled na svoj ukupan plan i kako ste usmjerili svoj život. Jeste li ga usmjerili uopće?

4. tjedan: Proširite svoje horizonte

maldives-666118_1920

1.Pokušajte živjeti drugačije. Čak i najmanje stvari mogu imati učinak. Sutra idite ne posao drugim putem, otiđite na kavu u kafić u kojem niste bili, ili u vrlo skup dućan. Isprobajte novu vrstu sporta. Pokušajte raditi ono što nikada niste učinili prije. I svaki dan, kada ste okruženi stvarima koje ste naviknuli raditi svaki dan, zapitajte se – što mogu učiniti malo drugačije sada?

Pokušajte se naviknuti raditi nešto drugačije svaki dan, jer promjene će vas postupno maknuti sa već poznatih i pomalo iritantnih staza.
2.Izađite iz svoje zone udobnosti. Naravno, ako ste uspjeli obaviti sve prethodne korake, sada ste već napredovali da vam ovo ne bude zastrašujuće. Ali, morate ići dalje i pogledati svoje najveće strahove u oči. I ne ih samo gledati, već se trebate i suočiti s njima. Na tu temu, ja sam zagovornik radikalnih metoda. Bojite se visine? Skočite padobranom.

Prestravljeni ste svog šefa? Idite k njemu sama s novim prijedlogom projekta. Ako se u vama skupi strah od upoznavanja novih ljudi, glavu gore i otiđite na zabavu na kojoj baš i ne poznajete ljude, tako da nećete moći razgovarati sa svojim prijateljima cijelu noć). Mi učimo nove stvari i tako se i razvijamo.

3.Odmorite se. Možda se pitate sada što? Ali u ovom stadiju uzeti pauzu znači da morate izaći iz kuće, isključite Wi-Fi veze, i provedite neko vrijeme sama. To također znači da date sebi pošteni upitnik. Što su za vas značili ovi prošli tjedni, je li došlo do promjena u vašem životu? A kako će se nositi s tim i hoćete li nastaviti i dalje ovo provoditi, sada kad je sve gotovo?
Stvari koje vas čekaju na pola puta u tom hodu (što je u redu, ovo nije kraj, jer taj put ide zauvijek) će premašiti vaša očekivanja. Provodite ove zadatke, ove promjene svaki dan, uvrstite ih poput navika u svoj život. Nakon nekog vremena osjetit ćete sklad i svemoć, vidjet ćete svjetlo na kraju tunela. Da, to zvuči malo pretenciozno … ali vjerujte mi, to je istina. ”

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...