Budi fit

Greške koje svakodnevno radiš i zato nema promjena na kilaži

Autor:  | 

Nisi jela brzu hranu ni slatkiše već jako dugo, redovito vježbaš i trudiš se gubiti na svojoj težini … ali nekoliko kilograma viška nikako da se otope.

Zapravo, većina ljudi jednostavno ne shvaća da im uobičajeni jutarnji rituali mogu spriječiti da dođu do tijela kakvo žele. Tim Zdrava i Sretne prikupio je 5 jutarnjih navika koje bi trebala promijeniti

1. Previše spavaš

bed-945881_1920

Uz premalo sna, tijelo ima veću vjerojatnost da proizvodi kortizol- hormon stresa koji povećava apetit. Ipak, osoba koja spava previše, također ne pridonosi dobra svojem tijelu. Prema nedavnoj studiji koju je proveo časopis PLOS One, spavanje koje traje više od 10 sati noći, može dovesti do većeg indeksa tjelesne mase. Nije ni čudo da liječnici preporučuju san od 7 do 9 sati.

2. Spremaš se u mraku

cars-1845651_1920

Podigni rolete i rastvori tamne zavjese odmah nakon buđenja. Jedna studija u časopisu PLOS One, otkrila je da plavi svjetlosni valovi od ranog jutarnjeg sunca, potiču metabolizam i pomažu tijelu da se probudi. Čak i 20 do 30 minuta dnevnog svjetla dovoljno je da utječe na indeks tjelesne mase.

3. Ne namjestiš krevet nakon buđenja

hotel-room-1447201_1920

Možda zvuči čudno, ali to je istina. Ako nisi jutarnji tip i ne da ti se vježbati, ipak i namještanje kreveta je jedna vrsta fizičke aktivnosti koju možeš obaviti odmah nakon ustajanja. A ujedno ćeš se osjećati puno bolje kada uđeš kasnije u urednu spavaću sobu.

4. Zaboraviš se vagati i izmjeriti centimetre

scale-403585_1920

Svakodnevno vaganje je uspješna tehnika koja potiče gubitak težine. Najbolje vrijeme vaganje je odmah nakon ustajanja i obavljanja nužde prije nego što išta popiješ ili pojedeš. Budući da se tijekom noći znojiš, tako se ujedno gubi voda iz tijela i jutarnjim vaganjem dobit ćeš najtočniji broj svoje kolaže. Isto tako je jako važno da izmjeriš centimetre: treba ti samo krojački metar  papir i olovka: izmjeri obujam prsa, struka, bokova, bedara. Jednom tjedno ponovno izmjeri centimetre i na ovaj način ćeš uvidjeti razlike.

5. Premalo doručkuješ

berry-1239429_1920

Oboružaj svoje tijelo obilnijim doručkom. Zapravo, uravnoteženi doručak koji sadrži 600 kalorija bogat proteinima, ugljikohidratima i voćkom, olakšat će praćenje dnevnog planiranja prehrane.

 

VOLJELI BI ČUTI VAŠE MIŠLJENJE...